مدیران اقدامات یک ساله دولت سیزدهم را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند

۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۶:۴۵
کد خبر: ۱۴۲۷۸۴۱
مدیران اقدامات یک ساله دولت سیزدهم را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر اطلاع رسانی اقدامات یکساله دولت سیزدهم در دهه فجر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سیدجواد هاشمی‌مهر در نشست شورای اداری با اشاره به در پیش بودن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید کرد: مدیران اقدامات یکساله دولت سیزدهم را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.

هاشمی‌مهر دهه فجر را فرصت ارزشمندی برای جهاد تبیین دانست و ابراز داشت: ۲۴ کمیته برای اجرا و نظارت بر برنامه های دهه فجر در استان تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌های غبارروبی گلزار شهدا، آذین‌بندی و فضاسازی شهری و کاروان شادی چکاوک با همکاری حوزه فرهنگی بسیج سپاه فتح  در همه مناطق استان برنامه اجرا می‌کنند.

وی گفت: مدیران کل در سفر به شهرستان ها با فرمانداران هماهنگ باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مدیران شهرستانی پروازی نباشند و اگر اداره ای در شهرستان های جدید التاسیس دایر نشده باشد مدیر مربوطه اقدام کند.

وی از برپایی میز خدمت در همه مصلاهای استان در تاریخ ۱۴ بهمن‌ماه خبر داد و گفت: برای اولین بار کنگره استانی زنان تاثیرگذار کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر برگزار می‌شود.

هاشمی‌مهر از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد پس از چهار سال خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های خوبی در دهه فجر پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز