شهر یاسوج آماده استقبال از مسافران نوروزی است

۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۲۱:۴۹:۳۶
کد خبر: ۱۴۵۱۵۹۶
شهر یاسوج آماده استقبال از مسافران نوروزی است
شهردار یاسوج گفت؛ شهر یاسوج که به "پایتخت طبیعت ایران" معروف شده است با برنامه ریزی صورت گرفته توسط شهرداری ،آماده استقبال مناسب از گردشگران و مسافران نوروزی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛نستهن مقدم گفت: پارک جنگلی آبشار یاسوج در شمال این شهر به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری دیدنی استان کهگیلویه و بویراحمد آماده استقبال از مسافران و گردشگران شده است.

وی افزود: گل کاری میادین، بلوارها و خیابان‌های سطح شهر، کاشت نهال و توسعه فضای سبز، لکه گیری و ترمیم آسفالت خیابان‌های سطح شهر، رنگ آمیزی جداول، خط کشی معابر و خیابان‌ها، بازسازی سرویس‌های بهداشتی، نظافت شهر، پاکسازی شهر از زباله‌ها و نخاله‌ها از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای استقبال از میهمانان نوروزی است.

شهردار یاسوج عنوان کرد: شهرداری یاسوج در تعطیلات نوروزی ،جشن‌ها و برنامه‌های فرهنگی مختلف و متنوعی برگزار می کند تا لحظات جذابی برای مسافران و گردشگران ورودی به شهر فراهم کند.

مقدم تصریح کرد که همه واحدهای شهرداری یاسوج در ایام نوروز ۱۴۰۲ کشیک شبانه روزی خواهند داشت تا خدمات رسانی به گردشگران با مشکل رو به رو نشود.

شهردار یاسوج اظهار کرد: پس از پشت سر گذاشتن همه گیری کرونا ، شهر یاسوج بدلیل داشتن شرایط لازم به عنوان مقصد گردشگران و مسافران نوروزی انتخاب می شود.و با توجه به بارش های مناسب امسال در کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهر یاسوج بهار با طراوت و زیبایی در پیش است.

انتهای پیام 

نظر شما