موفقیت‌های تیم فوتبال شمس آذر پله امید مردم قزوین شده است

۱۴۰۲/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۴۵۳۸۳۳
موفقیت‌های تیم فوتبال شمس آذر پله امید مردم قزوین شده است
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم شمس آذر نقش مهمی در الگوسازی برای جوانان استان قزوین دارد و موفقیت‌های این تیم پله امید مردم قزوین شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه محمدبیگی روز سه شنبه با حضور در تمرین تیم فوتبال شمس آذر قزوین در آستانه بازی با خیبرخرم آباد با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهارکرد: بارش نعمت الهی با بارش گلهای شما در سال نو باعث خیر و برکت در سال جدید در استان خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش مدیران، کادر فنی و بازیکنان شمس آذر بابت ۲۶ هفته صدرنشینی در لیگ یک گفت: باید در مجلس حامی شما باشیم و به عنوان یکی از جوان ترین نمایندگان با ارتباط موثر با وزیر ورزش برای سلامتی و نشاط اقدامات خوبی صورت دادیم ولی کافی نیست.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی خطاب به اعضای تیم شمس آذر عنوان کرد: همواره پشتیبان شما که کار بزرگی را رقم زده اید هستم. شما نقش مهمی در الگو سازی برای جوانان استان قزوین دارید. همان طور که در جام جهانی با درخشش ملی پوشان برابر ولز شاهد عزم ملی بودیم، حالا شما با این موفقیت ها پله امیدی برای مردم استان قزوین شده اید.

وی افزود: شما لبخند را به لبان مردم آوردید و خدا لبخند را بر لبان شما و خانواده هایتان بیاورد.

محمدبیگی با اشاره به تیم داری شرکت شمس آذر گفت: رشد تولید و رشد ورزش در استان را مدیران شمس آذر رقم زده اند که جای تقدیر دارد.

وی در آستانه بازی مهم با خیبر خطاب به بازیکنان شمس آذر خاطر نشان کرد: فردا منتظر پیروزی غرور آفرین شما هستم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز