فرماندار خبر داد:

اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی وزارت بهداشت برای ساخت و تجهیز مرکز اورژانس خمین

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۰:۰۰
کد خبر: ۹۳۶۶۶۳
اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی وزارت بهداشت  برای ساخت و تجهیز مرکز اورژانس خمین
فرماندار خمین گفت: ۱۷ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت بهداشت و درمان برای ساخت و تجهیز مرکز اورژانس این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش برنا از اراک ، احمد طهرانی افزود: عملیات اجرایی مرکز اورژانش خمین  در ۲ طبقه از سال گذشته آغاز شده و ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی اظهار داشت: مسوولان این شهرستان روز گذشته نشستی با وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی داشتند که مسایل و مشکلات حوزه سلامت این شهرستان از جمله کمبود تجهیزات پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) ، تامین اعتبار برای ساخت اورژانس بیمارستان، تامین اعتبار به‌منظور تداوم عملیات اجرایی بیمارستان جدید، جذب پزشک متخصص و تامین نیروی نگهبان به عنوان مهمترین نیازها در این نشست عنوان شد.
فرماندار خمین ادامه داد: رایزنی با معاونت توسعه و مدیر بودجه وزارت بهداشت با موضوع پایش عملکرد مشکلات مالی دانشکده علوم پزشکی خمین و کمک مالی به این دانشکده، بازدید مدیر منابع فیزیکی وزارتخانه از عملیات اجرایی بیمارستان جدید خمین و تهیه گزارش کامل از وضعیت عمرانی و اعتباری این طرح از دیگر محورهای دیار با وزیر بهداشت بود.
طهرانی اظهار داشت: در این نشست با صدور مجوز جذب نگهبان موافقت شد و عزام نیروی متخصص در زمینه ارتوپدی، جراحی عمومی، طب اورژانس نیز به تصویب رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز