توسعه ساختمان هیات پزشکی ورزشی گیلان در سال آتی

۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۴:۴۱:۵۷
کد خبر: ۱۴۳۴۷۵۲
توسعه ساختمان هیات پزشکی ورزشی گیلان در سال آتی
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان توسعه ساختمان هیات پزشکی ورزشی گیلان در سال آتی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در حاشیه افتتاح بخش دندانپزشکی ، واحد اصلاح ساختار و آمفی تئاتر هیات پزشکی ورزشی گیلان ضمن ابراز خرسندی از بهره برداری این واحدها اظهار داشت: جامعه ورزشکاران در حوزه های مختلف آسیب دیدگی  نیاز به مراقبت پزشکی دارند و اهمیت هیات پزشکی ورزشی در این موارد بیش از پیش مشخص می گردد.

وی با اشاره به فعالیت های دکتر محمد صادقی ریاست هیات پزشکی و ورزشی گیلان در طول تصدی خود ، گفت : طبق جلساتی که با ریاست فدراسیون پزشکی و ورزشی کشور برگزار شده ، قول های مساعدی از سوی ایشان برای رشد و گسترش بحث پزشکی ورزشی در گیلان به ما داده شده است.

آرمان اضافه کرد : امیدواریم که اقدامات هیات پزشکی ورزشی با حمایت های لازم از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان و فدراسیون مربوطه ، روز به روز گسترش پیدا کند تا جامعه هدف آنان که ورزشکاران استان هستند با فراغ خاطر بتوانند بحث های درمانی خود را پیگیری نمایند.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه به دلیل کمبود امکانات بسیاری از ورزشکاران برای درمان به تهران یا استان‌های دیگر مراجعه می کردند ، گفت : باید با اختصاص امکانات و ارائه خدمات بیشتر از این امر جلوگیری کنیم و هزینه های درمانی مضاعف ورزشکاران را که به دلیل کمبود خدمات به مطب ها و کلینیک های خصوصی مراجعه می کنند ، کاهش دهیم.

آرمان همچنین از احداث توسعه ساختمان هیات پزشکی ورزشی استان در سال آتی خبر داد و گفت : بنا داریم تا زمین مجاور هیات را برای ایجاد فضای بیشتر به احداث ساختمان اختصاص دهیم چون فضای هیات پزشکی ورزشی محدود است و نیاز به گسترش بیشتری دارد. اقدامات اولیه آن صورت گرفته و ان شاءالله در سال ۱۴۰۲ فعالیت های خوبی در این زمینه انجام خواهد شد.

آرمان در پایان به ورزشکاران توصیه کرد که تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گیرند تا بتوانند از خدمات بیمه ورزشی و هیات پزشکی و ورزشی بهره مند شوند.

خبرنگار : طاهره ریحانی

photo_۲۰۲۳-۰۲-۰۹_۱۷-۵۹-۳۰

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز