فرماندار رشت: کوتاهی در برندسازی "ساخت ایران" نوعی از خود تحریمی است

۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۸:۲۳
کد خبر: ۱۴۴۰۰۱۲
فرماندار رشت: کوتاهی در برندسازی ساخت ایران نوعی از خود تحریمی است
فرماندار رشت با اشاره به توان رقابتی بالای بسیاری از تولیدات داخلی با محصولات مشابه خارجی، گفت: کوتاهی در برندسازی تولیدات با برچسب "ساخت ایران" نوعی از خود تحریمی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حمیدرضا امام پناهی در نشست صبح امروز چهارشنبه با اعضای دبیرخانه چهارمین جشنواره تولید ملی که به میزبانی گیلان برگزار خواهد شد؛ ضمن تشکر از اقدامات ارزنده اعضاء دبیرخانه و دست اندرکاران این اتفاق که با ارتباط دادن تولیدکنندگان و خریداران خارجی با فعالین تولیدی داخل، خدمات حمایتی شایانی به اقتصاد کشور می کنند؛ اقداماتی از این دست را استارت خوبی در قدرت یابی و توانمند سازی واحدهای تولیدی داخل دانست.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اظهار تاسف از اینکه بسیاری از محصولات تولید داخل کشور موفق به جذب مشتریان ثابت در بازارهای بین المللی شده اند؛ اما همان محصولات و با همان کیفیت، در داخل کشورمان آنطور که باید شناخته نیستند؛ گفت: کوتاهی در تبلیغات و برندسازی محصولات با برچسب "ساخت ایران" نوعی از خودتحریمی است که زیان و چالش‌های ناشی از آن کمتر از تحریم‌های ظالمانه نمی باشد.

امام پناهی با بیان این مطلب که حمایت از تولید داخل و افزایش تمایل عمومی به خرید محصول صنعتگران داخلی منجر به کاستن از حجم قاچاق کالا و کوچک شدن بازار محصولات خارج خواهد شد؛ از آمادگی مجموعه فرمانداری رشت و دستگاه‌های متبوع، در جهت حمایت عملی از محصولات داخلی خبر داد.

وی همچنین خواستار پیش گرفتن رویکرد عملگرایانه، برای هم افزایی خودباوری صنعتگران و تولیدکنندگان کشورمان با اعتماد خریداران به کیفیت محصولات "ساخت ایران" و با هدف رونق و توسعه اقتصادی کشور شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز