فرماندار رشت: بصیرت افزایی، از برکات همنشینی و انس با کلام وحی است

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۳:۵۰
کد خبر: ۱۴۵۴۰۳۱
فرماندار رشت: بصیرت افزایی، از برکات همنشینی و انس با کلام وحی است
فرماندار رشت با بیان اینکه برای مقابله با تهاجم فرهنگی جبهه شیطان، نیازمند نسلی با ایمان و دشمن‌شناس هستیم، اظهار داشت: برای تبیین درست وقایع، نیازمند بصیرت و افزایش آگاهی هستیم که تمامی این ها در سایه انس با کلام وحی و ثبت خاطرات خوش عبادت در ذهن کودکانمان به دست می‌آید.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حمیدرضا امام پناهی صبح امروز چهارشنبه و در جلسه هماهنگی برگزاری باشکوه جشن ها و مراسم ماه مبارک رمضان که با حضور روسا و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی مرتبط با برگزاری جشن بزرگ روزه اولی ها و مراسم اختتامیه محافل انس با قرآن شهر رشت در طی ماه مبارک رمضان، انجام پذیرفت؛ ضمن تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن، خطاب به اعضای حاضر در جلسه گفت: تمام تلاش دشمنان، در آلوده کردن محیط شنیداری و دیداری برای نوجوانان و جوانان متمرکز گردیده تا با انحراف نسل آینده ساز کشور، زمینه های ضربه نهایی به نظام اسلامی را فراهم آورند؛ بنابراین برای مقابله با این توطئه شوم، تک تک افراد جامعه از جمله متولیان امر فرهنگ وظیفه دارند تا با تکیه بر پیشینه و پیشگامی تاریخی گیلانیان در ولایت پذیری و محبت به اهل بیت، نقشه های دشمنان را بی اثر سازند.

امام پناهی با بیان این مطلب که برای تبیین درست مسائل نیاز به بصیرت، افزایش آگاهی و تسلط به مسائل روز در سایه همنشینی با قرآن داریم؛ بصیرت افزایی را یکی از برکات انس با کلام وحی دانسته و اظهار داشت: اعجاز قرآن در تاثیر بر دلها و استفاده از روش‌های نوین تبلیغی برای رساندن پیام خداوند به مردم، کارآمدترین روش مقابله با تهاجم فرهنگی و فعالیت های دین ستیز دشمنان است.

وی افزود: برگزاری محافل قرآنی و بیان مفاهیم انسان ساز آن، موجب تغییر رفتار در انسان ها و دوری گزینی از پلیدی ها و افکار مسموم خواهد شد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به برگزاری جشن باشکوه دختران ۹ و پسران ۱۵ ساله روزه اولی رشتی در سال اول تکلیف خود، با مشارکت خانواده ها و اقشار مختلف مردم، اظهار داشت: تشویق کودکان و نوجوانان و آشناسازی فرزندان با احکام و مسائل مطرح در روزه داری از جمله اهداف این جشن خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: باید خاطره سال اول روزه داری را برای کودکان ماندگار کنیم.

فرماندار رشت با ذکر این مطلب که دشمنان سعی دارند تا با عادی سازی، قبح زدایی و برجسته نمودن موارد هنجار شکنی، فضای مجازی را به جولانگاه افراد ضد ارزش بدل و در جهت تخریب پایه های اخلاقی جامعه حرکت کنند، گفت: هدف از جنگ فرهنگی؛ وارونه سازی مفاهیم، ایجاد شک در ارزش‌ها و تحریف واقعیات است.

وی افزود: در چنین فضایی، حضور منسجم مردم در مراسم ملی، انقلابی و دینی این مهم را یادآور می‌شود که باید تمامی دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران، با تمام توان خود نسبت به برگزاری باشکوه و شاد همایش های فرهنگی نظیر محافل انس با قرآن و جشن بزرگ روزه اولی ها اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/

نظر شما