تقدیر از کارتونیست گیلانی به عنوان سفیر برگزیده حفاظت لایه اوزن و رتبه ۱ کشور

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۷:۰۷
کد خبر: ۱۴۵۴۱۱۱
تقدیر از کارتونیست گیلانی به عنوان سفیر برگزیده حفاظت لایه اوزن و رتبه ۱ کشور
طی مراسمی در اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان از «علیرضا فرمانده بحری» کارتونیست گیلانی به عنوان سفیر برگزیده حفاظت لایه اوزن و رتبه ۱ کشور در مسابقه هنری برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد (U.N.E.P) تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان، در آئینی که با حضور حمزه عشوری مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان گیلان  ، رئیس اداره روابط عمومی و امور رسانه  و سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه در دفتر مدیر کل برگزار شد ،  از «علیرضا فرمانده بحری» هنرمند کارتونیست گیلانی به عنوان سفیر برگزیده حفاظت لایه اوزن برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد تقدیر گردید. 

وی موفق شده بود تا در مسابقه هنری برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد (U.N.E.P) در بخش طراحی گرافیکی در سال ۲۰۲۲ رتبه نخست کشوری را از آن خود کند و به بخش بین المللی این مسابقه راه پیدا کند. طرح کارتونی این هنرمند گیلانی با موضوع «اثرات مخرب آلودگی هوا و آب شدن یخ های قطبی و بالا آمدن سطح آب اقیانوس ها» توانست در بین دیگر آثار شرکت کننده در این مسابقه هنری رتبه نخست کشوری بالای ۱۴ سال را به خود اختصاص دهد و به همین دلیل وی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان سفیر حفاظت لایه اوزن معرفی شد.

فرمانده بحری دانش آموخته ارشد محیط زیست و برنامه ریزی توریسم و از هنرمندان کارتونیست گیلانی است که آثاری با موضوعات عمدتا محیط زیستی و اجتماعی در کارنامه هنری خود دارد.

IMG_20230329_154421_570

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز