استاندار گیلان : افول آمریکا در منطقه ثمره پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ است

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۴۸۰۲۲۷
استاندار گیلان : افول آمریکا در منطقه ثمره پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ است
استاندار گیلان با اشاره به افول آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان بین‌الملل، گفت: تنها دلیل افول آمریکا در منطقه، خون پاک شهدا و تقویت روحیه مبارزه با استکبار توسط امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ اسدالله عباسی با حضور در مسجد النبی(ص) شهر قزوین با کاروان پیاده اعزامی از استان گیلان که به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از شهرهای مختلف استان عازم مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی هستند دیدار کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در این دیدار با تبریک میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج(ع) علی بن موسی الرضا اظهار کرد: در سالیان گذشته قسمت شد تا در این زوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) حضور یابم و این امر را یک افتخار و سعادت برای خود می‌دانم.

اسدالله عباسی با اشاره به خلوص نیت و ولایتمداری مردم گیلان در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: معنویت خاصی در کاروان پیاده اعزامی گیلان‌ به مرقد مطهر امام راحل(ره) وجود دارد که نشان دهنده ولایتمداری، ایمان و خلوص نیت شما زائرین است.

وی مکتب امام خمینی(ره) را چراغ راه هدایت مسئولان در طول ۴۴ سال گذشته دانست و بیان کرد: امام راحل(ره) به ملت ایران استقلال، عزت، سربلندی و سعادت دادند و خوشا بحال شما زوار که این چنین سعادتی نصیبتان شده است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به اشاعه فرهنگ مقاومت و استکبارستیزی امام خمینی (ره) در جامعه، تصریح کرد: شما زوار حرم مطهر معمار کبیر انقلاب پرچمدار شهدا و امام شهدا هستید که با بهره مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری راه عزت و افتخار را پیمودید.

عباسی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با تکیه بر نیروی ایمان توانستند رژیم ستم شاهی را از صحنه روزگار و تاریخ ایران محو کنند، گفت: در دوران خفگان رژیم پهلوی، امام راحل(ره) نیروی ایمان را در دل مردم روشن کرد و از این طریق توانستند حکومت عدل علی را در ایران اسلامی پاریزی کنند.

وی آینده جمهوری اسلامی را آینده‌ای روشن دانست و افزود: سکانداری انقلاب اسلامی را اکنون رهبر و پیشوایی در دست دارد که با عدالت، دانایی، بصیرت، ایمانی خالص و با تکیه بر ائمه اطهار و سیره زندگی امامان و معمار کبیر انقلاب، راه انقلاب را در مسیری درست هدایت می‌کند.

استاندار گیلان با اشاره به افول آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان بین‌الملل بیان کرد: اکنون شاهد هستیم که میلیاردها دلار هزینه آمریکا در منطقه برای جدایی لبنان، عراق، فلسطین، سوریه از دامن اسلام به نتیجه بوده است که تنها دلیلش خون پاک شهدا و تقویت روحیه مبارزه با استکبار توسط امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با پیروزی انقلاب اسلامی در سال57 می‌باشد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز