شهردار تبریز خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۸۹ درصدی پروژه مسکونی صدرا

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۲:۱۴
کد خبر: ۱۰۷۴۳۷۰
پیشرفت فیزیکی ۸۹ درصدی پروژه مسکونی صدرا
شهردار تبریز از پیشرفت فیزیکی ۸۹ درصدی پروژه مسکونی صدرا واقع در بافت حاشیه‌نشین شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،ایرج شهین باهر گفت: پروژه 126 واحدی مسکونی صدرا به منظور ایمن‌سازی مناطق مسکونی در بافت حاشیه‌ای و کم‌برخوردار شهر و پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار احداث می‌گردد که رویکرد این دوره شهرداری تبریز در خصوص بافت‌های حاشیه‌نشین است.  

او افزود: این پروژه واقع در شهرک اندیشه با مساحت عرصه مسکونی ۵۴۵۴ مترمربع و مساحت اعیانی ۲/ ۱۰۲۰۹ مترمربع در حال اجرا و احداث است که عملیات پی کنی و بتن‌ریزی، نصب قطعات پیش ساخته، گچ خاک و سفید کاری، تاسیسات مکانیکی، لوله کشی سرد و گرم، گرمایش و فاضلاب، شبکه فاضلاب و دیگر فعالیت‌های خدماتی و رفاهی برای تکمیل این مجموعه با پشرفت فیزیکی ۸۹ درصدی در حال انجام است.  

شهردار تبریز با اشاره به رویکرد این دوره مدیریت شهری در خصوص حاشیه‌نشینی اطهار داشت: در دوره فعلی شهرداری تبریز نگاه ما به حاشیه‌نشینی تملک بافت حاشیه‌ای شهر و احداث پروژه‌های مسکونی ایمن برای ساکنین آن مناطق است.

او افزود: علاوه بر این موضوع، با ارائه خدمات رفاهی و خدماتی به ساکنین مناطق کم‌برخوردار از قبیل مسیرگشایی جدید، احداث پارک‌های محله‌ای و فضای سبز و خدمات محله‌ای، قصد ایجاد توسعه و توازن در تمام مناطق شهر را داریم.

ایرج شهین‌باهر با اشاره به بافت‌های ناکارآمد شهری نیز اعلام داشت: برخی از مناطق شهر که قابلیتی برای ساخت و سازهای شهری ندارند، تملک شده و تبدیل به فضاهای کاربری عمومی همانند ورزشگاه، پارک، و دیگر مراکز خدماتی و رفاهی می‌شود.

او تأکید کرد: هدف نهایی ما در دوره فعلی شهرداری تبریز، ایجاد سکونتگاه‌های ایمن و توسعه متوازن شهری در تمام مناطق است که در این راستا اقدامات مؤثری در حال انجام است.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز