برترین های دومین المپیاد استعدادهای برتر کشور تجلیل شدند

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۷:۳۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۶۶۷۳
برترین های دومین المپیاد استعدادهای برتر کشور تجلیل شدند
آیین تجلیل از برترین ورزشکاران آذربایجان شرقی در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: سرمایه ای که ورزش دارد هیچ اداره ای و دستگاهی ندارد. مربیان بدون هیچ توقع خارج از عرف، تلاش مضاعفی برای پرورش ورزشکاران دارند و با وجود محدودیت های ویژه حوزه بانوان، آنها آنگونه که باید و شاید در سطح کشور می درخشند.

او ادامه داد: در رابطه با بحث حمایتی در ورزش، خیلی از استانها که سطح شان از ما پایین تر است، حمایتهای بخش دولتی و خصوصی چندین برابر استان ماست. در بحث بودجه، میزان مشخصی از بودجه برای تخصیص اعتبار به حوزه آقایان و بانوان نداریم و بسته به صلاحدید رئیس هیأت است کما اینکه درخشش بانوان در میادین ملی و بین المللی اثرگذاری بیشتری دارد.
 
دکتر بهتاج ادامه داد: خانم جاویدان در حوزه بانوان و آقای فیروزی در حوزه ورزش آقایان حساسیت ویژه ای راجع به برگزاری مسابقات دارند ولی رعایت پروتکلهای بهداشتی که ضامن سلامت جامعه است برای همه ما الزامی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین گفت: اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری در خصوص سازمانهای مردم نهاد و حمایت از آنان توجه ویژه ای به سمنهای حوزه جوانان دارد و رشد و بالندگی سازمانهای مردم نهاد جوانان در این مسیر اتفاق می افتد.

علی بدرشکوهی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی گفت: ورزشکاران و درخشش آنان حاصل تلاش مجموعه عظیمی است که کِشتی ورزش استان را به پیش می برد و با تولید سرمایه های اجتماعی، کشور و استان را به سمت توسعه پایدار می برد.
 
او ادامه داد: یک ورزشکار با پشتازی در رقابتهای بین المللی می تواند موجب اهتزاز پرچم و طنین سرود جمهوری اسلامی ایران می شود و این موضوع با هیچ چیزی قابل قیاس نیست.
 
بدرشکوهی تصریح کرد: جوان باوری منجر به شکوفایی ملی می شود و این امر را در 8 سال دفاع مقدس شاهد بودیم و با میدان دادن به جوانان بردشمن تا دندان مسلح فائق آمدیم زیرا جوانان فرصت هستند و نه آسیب.
 
رقیه صادق زاده مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گفت: از تلاشهای مدیرکل محترم ورزش و جوانان و معاون محترم ورزش امور بانوان و معاون محترم ورزشی اداره کل قدردانی می کنم که برای توسعه و ترویج ورزش در خانواده ها زحمات بسیاری متحمل می شوند.
 
صادق زاده ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان با استفاده از پتانسیل های موجود در بطن هیأت های ورزشی، توفیقات ویژه ای را در ورزش مخصوصاً در حوزه بانوان به دست آورده است.
 
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی افزود: تجلیل از افتخارآفرینان ورزش در حوزه دختران و بانوان موجب درخشش آنان در سایر ابعاد زندگی می شود.
 
در پایان از نفرات برتر استان آذربایجان شرقی در دومین دوره استعدادهای برتر ورزش کشور تجلیل به عمل آمد.
دختران: راحله موسویان، فرشته چلانی، زهرا محمودی، الهه اوجاقی، سمانه ابیضی، فاطمه انگوتی، زینب اوجاقی، ستایش وجدی، فاطمه دادگر، پردیس فیض اللهی، پرستو آب سالان، ریحانه سیدی، مریم فرحناکی، آیلین رحمت زاده
پسران:
محمدرضا شکول، بهزاد کرم زاده، سینا کوهی، شروین علیزاده، علی قادری، ابوالفضل باستانی، محمد حسین بانی، صدرا جهانی، پوریا فرجی، عرفان آقائی، صدرا مقدمی، ابوالفضل چوپانی، آرش مکاری زاده، صدرا ایمانی، امیر حسین پورحاجی، شاهین زبانی، طاها اصلانی
 
 
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز