حوزه های املاک و حقوقی دو رکن مهم در شهرداری تبریز است

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۷:۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۱۴۰۶۰۹
حوزه های املاک و حقوقی دو رکن مهم در شهرداری تبریز است
قائم مقام شهردار تبریز گفت: مجموعه شهرداری تشکیلاتی گسترده است که وظایف گسترده ای نیز دارد و بالغ بر ۱۰۰ ماموریت در قانون برای این مجموعه مشخص شده است اما شهرداری به واقع در بیش از ۳۰۰ موضوع با مردم ارتباط دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رسول موسایی در آئین تودیع و معارفه مدیران کل املاک و حقوقی شهرداری تبریز گفت: از جمله حوزه های املاک و حقوقی، دو رکن مهم از ماموریت های شهرداری تبریز است و طی سه سال اخیر قدم های بزرگی در این بخش ها برداشته شده است که در ادامه آن، لازم است به سمت سیستمی شدن املاک و پرونده های حقوقی شهرداری حرکت کنیم که البته با استقرار سامانه شفافیت گام های اساسی در این زمینه برداشته شده است.

موسایی عنوان کرد: سه سال قبل، شهرداری تبریز را با کلی مشکلات تحویل گرفته ایم اما اکنون بدهی های آن صفر است، پروژه های مهمی در سطح شهر اجرا و حقوق و مزایای کارکنان نیز به موقع پرداخت می شود.

گفتنی است در این آئین هادی بدری به عنوان مدیرکل جدید املاک و مستغلات شهرداری تبریز معرفی و از خدمات علیرضا داستان در این اداره کل قدردانی شد.

همچنین در این مراسم علیرضا داستان به عنوان مدیرکل جدید امور حقوقی شهرداری تبریز کار خود را آغاز کرد و از خدمات مسعود هاشم پور، مدیرکل سابق این اداره کل که به درجه بازنشستگی نائل آمده، تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز