مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خبر داد:

آغاز تدوین اولویت‌های پژوهشی استانداری آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۹:۱۴
کد خبر: ۱۱۷۲۸۴۸
آغاز تدوین اولویت‌های پژوهشی استانداری آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۰
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی از آغاز تدوین اولویت‌های پژوهشی استانداری در سال 1400 خبر داد و گفت: این اولویت‌ها با هدف شناسایی معضلات و مشکلات استانداری و با پیشنهادهای ارائه‌شده از سوی کارکنان و مدیران استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه تدوین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سیاوش یوسفی با تأکید بر اینکه اولویت‌های پیشنهادی، باید کاربردی و در راستای حل مشکلات باشد، افزود: این اولویت‌ها در راستای وظایف راهبردی و فرابخشی استانداری و با هدف بهره‌گیری از توان علمی محققان، نخبگان و اندیشمندان تدوین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از تدوین اولویت‌های پژوهشی استانداری و بررسی و تصویب آنها در کمیته کارشناسی، فراخوان طرح‌های پژوهشی استانداری در سال 1400 منتشر خواهد شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به طرح‌های پژوهشی استانداری در سال‌های گذشته، گفت: از سال 95 تا سال 99، تعداد 47 اولویت پژوهشی شناسایی و از این تعداد 24 طرح تصویب شده است.

وی اظهار داشت: از مجموع طرح‌های مصوب، 13 طرح به طور کامل اجرا شده و 11 طرح نیز در مرحله اجرا قرار دارد.

یوسفی گفت: از مهم‌ترین طرح‌های مصوب می‌توان به راهکارهای افزایش ضریب امنیت در فناوری اطلاعات، راهکارهای توانمندسازی زنان استان، بررسی عوامل موثر بر احساس امنیت اجتماعی، شناسایی موانع توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، مطالعه زنجیره ارزش صنایع و معادن، ارزیابی اثربخشی دوره‌های آموزشی کارکنان، آموزش روستاییان در تغییر الگوی کشت، ارزیابی پیامدهای زیست‌محیطی طرح‌های معدنی، تغییر سبک زندگی در اثر بحران کرونا و طرح جامع پدافند پرتوی استان اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی از این طرح‌ها، فرابخشی و فرادستگاهی است هماهنگی و همکاری با دستگاه‌های مرتبط و استفاده از توان کارشناسی و تخصصی آنها نیز مورد توجه قرار دارد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز