​مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز:

نمایشگاه بین المللی تبریز به مدت ۵ روز میزبان فناوران سراسر کشور است

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۷:۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۲۵۸۳۷۳
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی اظهار کرد: افتخار می کنیم که امسال با برگزاری نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۱ به مدت ۵ روز میزبان فناوران سراسر کشور هستیم‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حبیب ماهوتی در آیین افتتاحیه نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی ( رینوتکس2021) با اشاره به سابقه برگزاری این نمایشگاه در طی سالیان متمادی اظهار کرد: این نمایشگاه به پیشنهاد دکتر سبحان الهی و با پیگیری های جدی دکتر جبارزاده استاندار وقت شکل گرفت و تیم برگزاری با حضور در نمایشگاه فناوری هندوستان برای نخستین بار اقدام به برگزاری نمایشگاه علمی و فناوری در سطح کشور در تبریز کرد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به ارتباط صنعت و دانشگاه متذکر شد: متاسفانه ارتباط صنعت و دانشگاه در کشور ما مغفول واقع شده .

ماهوتی توجه به تجاری سازی در طول برگزاری این نمایشگاه را یادآور شد و گفت : نقش این نمایشگاه در امر تجاری سازی بر هیچ کس پوشیده نیست و فناوران بسیاری در این سال ها توانستند از این مسیر به مرحله تجاری سازی برسند.

وی همچنین ضمن تقدیر از خدمات دکتر جهانگیری معاون سابق استاندار آذربایجان شرقی گفت: جا دارد از خدمات شایسته دکتر جهانگیری در برپایی این رویداد مهم فناوری در سطح کشور قدردانی کنیم و برای دکتر کلامی معاون جدید اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی آرزوی موفقیت داشته باشیم.

خبرنگار: اکبر بردباری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز