مدیر دفتر هواپیمائی ترکیش در آذربایجان شرقی:

خدمات ویژه ای توسط هواپیمائی ترکیش به مشتریان عرضه می شود

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۹۸۰۶۱
خدمات ویژه ای توسط هواپیمائی ترکیش به مشتریان عرضه می شود
صمد حسن زاده، رئیس اتاق تبریز گفت: پروازهای ترکیش مزیتی برای تبریز محسوب می شود.

مدیر دفتر هواپیمائی ترکیش در آذربایجان شرقی با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رئیس اتاق تبریز در سخنانی با اشاره به اولین روزهای شروع کار خطوط هواپیمائی ترکیه در تبریز گفت: از همان آغاز فعالیت این هواپیمایی استقبال ویژه ای از سوی جامعه صنعت و تجارت استان صورت پذیرفت و در آن زمان نیز اتاق تبریز و اعضاء این اتاق از ادامه فعالیت هواپیمایی ترکیش در منطقه حمایت نموده و در محافل مختلف حمایت های معنوی خود را انجام داده اند.

صمد حسن زاده افزود: پروازهای ترکیش مزیتی برای تبریز می باشد و انتظار می رود خدمات و امکانات این پروازها روز به روز افزایش یافته و در خور شأن مردم شریف ایران باشد.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی در حوزه های اقتصادی، توریست و گردشگری همواره علاقمند همکاری بوده و همیشه به حمایت های لازم در این زمینه ادامه خواهد داد.

حسن زاده با تاکید بر رشد سفرهای هیأت های اقتصادی از اقصی نقاط دنیا به استان آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه استان به دلیل وجود پتانسیل های اقتصادی، صنعتی و سرمایه گذاری مورد توجه فعالان در این زمینه ها است که عمدتاً با خطوط هوایی ترکیش به این منطقه سفر می نمایند و در این خصوص می بایستی نهایت دقت در ارائه خدمت یا سرویس به مسافرین صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه شاید در طی چند ماه اخیر به دلیل مسائل امنیتی رکودی در پروازها دیده شود، اظهار امیدواری کرد شاهد بهبود روزافزون در صنعت توریست بین دو کشور ایران و ترکیه باشیم.

یاووز آک کایناک، مدیر دفتر هواپیمائی ترکیش در آذربایجان شرقی نیز با تشکر از مسئولین اتاق تبریز که در طی سالهای حضور این خط هوایی حمایت های لازم را از این شرکت انجام داده اند، گفت: هر روز خدمات ویژه ای توسط این شرکت به مشتریان عرضه می شود و ما علاقمندیم مشتریان این منطقه از خدمات مناسب تری بهره مند شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال جدید شاهد رونق اقتصادی و خروج از رکود باشیم چرا که با بهبود اوضاع اقتصادی که عامل موثری در مسافرت مردم به حساب می آید حجم سفرها افزایش خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز