در پی کسب جوایز متعدد فیلم ائو در جشنواره فیلم فجر

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به عوامل فیلم "ائو"

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۹:۲۸
کد خبر: ۵۵۰۵۷۳
پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به عوامل فیلم ائو
پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به عوامل فیلم "ائو" محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی موفقیت فیلم "ائو" در کسب جوایز متعدد سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هنر، یکی از قدرتمندترین ابزار های تاثیرگذار و یکی از مولفه های جریان ساز در بستر جهانی شدن فرهنگ است. هنر، حیرت انگیزترین پدیده تاریخ بشر و دگرگون کننده حالات ظاهری و باطنی انسان‌ها و پدید آورنده و شتاب دهنده  ی تمدن‌هاست. از این منظر هیچ چیزی با این پدیده ی شگرف قابل مقایسه نیست.

تبریز، آغاز گر تاریخ سینمای ایران و خاستگاه اصلی سینمای کشور است و هنوز نیز به برکت وجود هنرمندان و اندیشه وران و انگیزه های سترگ پویایی و بالندگی در عرصه هنر، تجلیگاه افتخارات بزرگی است. و اکنون فرزندان هنرمند تبریز زرخیز نشان دادند که می‌توانند در سطح کشوری و بین المللی حضوری تاثیرگذار داشته باشند و این حضور می‌تواند سرمنشاء و طلیعه‌ی یک حرکت عظیم باشد و سینمای استان را به سمت قله‌های رفیع موفقیت رهنمون شود.

هنرمندان سینمادر استان همواره با عشقی سرشار از شور هنری و قلبی آکنده از صداقت، هنر ارزشمند و چندوجهی سینما را بالنده کرده اند.

موفقیت عوامل و سازندگان فیلم ائو در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر را تبریک گفته و آرزوی پیروزی و سربلندی تمام هنرمندان  استان در رشته های مختلف علی الخصوص هنر تاثیرگذار سینما  را دارم.

 

گفتنی است، آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر در تالار وحدت برگزار شد و اصغر یوسفی نژاد با فیلم «ائو» مهمترین جوایز این رویداد سینمایی را به خانه برد.

اصغر یوسفی نژاد در جشنواره بین المللی فیلم فجر توانست با فیلم "ائو" چندین جایزه را از آن خود و تبریز کند:جایزه نتپک ( تندیس و دیپلم افتخار و مبلغ ٥ میلیون تومان) برای اصغر یوسفی نژاد - «نتپک» به معنای شبکه ارتقای سینمای آسیا است که ۲۰ سال پیش شکل گرفت که در جشنواره ها به یکی از فیلم های اول و دوم فیلمسازان آسیایی جایزه ای می دهند- ، سیمرغ سیمین و مبلغ ١٠ میلیون تومان جایزه نقدی برای بهترین فیلمنامه و سیمرغ زرین بهترین فیلم و مبلغ ٤٠ میلیون تومان جایزه نقدی به این فیلم تعلق گرفته است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز