معارفه فرماندار جدید سلماس

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۰۳۷۰۲۹
معارفه فرماندار جدید سلماس
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی؛ از تبدیل دو روستای شهرستان سلماس به شهر خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علی مصطفوی معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی در آیین تودیع و معارفه فرماندار سلماس با اشاره به اجرای طرح تقسیمات کشوری در استان گفت: با اتمام روند اداری در آینده نزدیک دو روستای ملحم و سیلاب سلماس به شهر  تبدیل می شوند.

او افزود: با تبدیل این دو روستا به شهر تعداد شهر‌های استان در مجموع به ۴۹ شهر خواهد رسید

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: امروز استان ما در شرایط ویژه از نظر ابتلا به کرونا هست و لحظه ای غفلت در این خصوص می تواند زحمات چندین ماهه کادر زحمتکش درمان و سلامتمان را به هدر دهد از این رو انجام رزمایش کمک های مومنانه و کمک به همنوعان توسط مردم برگ زرینی در ایام سخت کرونا بود که جای قدردانی از مردم عزیز دارد.

مصظفوی ادامه داد: جا دارد از همراهی مردم عزیز استان در رعایت پروتکل های بهداشتی و کمک به کادر درمان در مقابله با کرونا قدردانی نماییم اما با توجه به عدم رعایت موارد بهداشتی توسط برخی مردم شاهد افزایش آمار ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در سطح استان بودیم اما بحمدلله با توجه مردم و تلاش مسئولین در چند روز اخیر این مورد کنترل شد.

او اظهار داشت: امروز توجه به جوانان باید در دستور کار مسئولان باشد و در حوزه تامین مسکن و اشتغال این قشر جامعه باید تمام تلاش خود را بکنیم، با توجه به روند رو به پیری جامعه باید اقدامات لازم برای تسهیل روند ازدواج و اشتغال و درآمد پایدار جوانان فراهم شود.

در ادمه این جلسه اقای علی اکبر عسکری به عنوان سرپرست جدید فرمانداری سلماس معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز