تجهیز بیمارستان فجر ماکو به دستگاه پیشرفته سی تی اسکن

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۷:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۴۳۱۳
تجهیز بیمارستان فجر ماکو به دستگاه پیشرفته سی تی اسکن
مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در راستای توسعه و تجهیز فضاهای بهداشتی در منطقه، یک دستگاه پیشرفته انژکتور دوال سی تی اسکن توسط سازمان خریداری و تحویل بیمارستان فجر ماکو شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، اسلام یادگاری مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: این دستگاه در ادامه حمایت و تجهیز و توسعه فضاهای بهداشتی منطقه بعد از دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس که به ارزش ۴۵۲ هزار دلار خریداری شده بود، صورت گرفته است.

وی افزود: برای خرید دستگاه "انژکتور دوال " ۲۴ هزار یورو از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو هزینه شده است.

مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: این دستگاه سرنگ تزریق ماده حاجب ساخت ژاپن بوده و به منظور ارتقای خدمات تشخیصی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان فجر ماکو است.

وی با بیان اینکه با استفاده از دستگاه انژکتور دوال امکان انجام سی تی اسکن با کنتراست بالا برای بیماران فراهم می شود، اضافه کرد: انژکتور وسیله تزریق کننده ماده حاجب در رادیولوژی است که برای به دست آوردن تصاویر مناسب به کار می رود که در اکثر مراکز درمانی شهرهای بزرگ و بیمارستان‌های مجهز کشور از آن استفاده می شود.

یادگاری اظهار داشت: برای ارتقای بهداشت و سلامت منطقه از محل درآمدهای سازمان، ۶۵ میلیارد ریال اعتبار طی سال جاری تخصیص یافته و هزینه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز