رشد ۳٠ درصدی وصول مالیات در آذربایجان غربی

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۵۲۵۳
رشد ۳٠ درصدی وصول مالیات در آذربایجان غربی
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی : درآمدهای مالیاتی در شرایط تحریم عامل موثری برای تامین بودجه کشور است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،حسن کوماسی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی در جلسه در بررسی مشکلات و حل مسائل حوزه مالیات ماکو که در فرمانداری ترتیب یافت، ضمن ارائه گزارشی از میزان وصولی درآمدهای مالیاتی به ویژه ارزش افزوده و توزیع آن در بین شهرداری ها و دهیاری ها به اهمیت وصول به موقع درآمدهای مالیاتی و عوارض ارزش افزوده اشاره کرد و  درآمدهای مالیاتی را در شرایط تحریم عامل موثری برای تامین بودجه کشور و اداره آن دانست.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته ۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان ارزش افزوده برای ماکو واریز شده است، افزود: از این مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای شهرداری ماکو، ۷۰۰ میلیون تومان برای شهرداری بازرگان و ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای روستا ها واریز شده است.

کوماسی در خصوص وصول مالیات در استان نیز افزود: طی ۶ ماه اول سال موفق شده ایم ۲۲ میلیارد تومان را وصول و رشدمان را به بیش از ۳۰ درصد برسانیم که سهم ماکو از این وصول ۵ درصد است.

وی در ادامه افزود: در بحث بازار ماکو، ۷۲ درصد مالیاتشان صفر و بیش از ۹۴ درصد زیر ۲.۵ میلیون تومان و چیزی حدود کمتر از ۵ درصد بالای ۲.۵ میلیون تومان است.

گفتنی است، در پایان این جلسه با تجلیل از زحمات و تلاشهای چندین ساله ناصر احمدی،تقدیر و ابراهیم راثی به عنوان سرپرست امور مالیاتی شهرستان ماکو معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز