افزایش بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس در هفته گذشته

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۲:۵۸:۵۲
کد خبر: ۱۰۷۴۵۴۲
افزایش بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس در هفته گذشته
مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی گفت:شاخص کل بازار بورس با ۲۰.۷۱۶ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۱.۵۶۱.۴۱۶ واحد رسید.

به گزراش برنا آذربایجان غربی،وحید جوادی مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی گفت: در هفته گذشته تعداد ۸۴.۷۳۰.۸۶۲ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق ‌تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۱،۰۲۸،۹۵۳،۱۶۵،۹۳۷ ریال در بورس منطقه‌ای ‌آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که ۴۹ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده ‌است‎.

مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی  افزود: شاخص کل بازار بورس با ۲۰.۷۱۶ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ‌‌۱.۵۶۱.۴۱۶ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۷۹ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به ‌رقم ۱۸.۰۷۵ واحد رسید.  ‎

او بیان کرد:در طول هفته در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۸ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ‌‌۱۸۲ شرکت را معامله کردند که تالار اختصاصی کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی ‌معاملات منطقه را با ۱۷ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی گفت:همچنین در این هفته سهام شرکت تامین سرمایه ‌نوین با ۸ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است‎‎.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز