️اهدای ۳۰۰ گوشی هوشمند و لپ تاپ به دانش‌آموزان نیازمند در شهرستان خوی

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۰:۰۸
کد خبر: ۱۱۰۹۷۷۰
️اهدای ۳۰۰ گوشی هوشمند و لپ تاپ به دانش‌آموزان نیازمند در شهرستان خوی
مدیر کل کمیته امداد در خوی گفت: ۳۰۰ گوشی هوشمند و لپ تاپ به دانش‌آموزان نیازمند در شهرستان خوی اهدا شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار شهرستان خوی و مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان غربی ۳۰۰ گوشی هوشمند و لپ تاپ به دانش آموزان نیازمند اهداء شد.
️سهندی مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان غربی در این جلسه از اهدای ۱۵۰۰ گوشی هوشمند و لپتاپ به دانش آموزان نیازمند در سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا ۳۰۰ گوشی در اختیار دانش آموزان نیازمند در شهرستان خوی قرار میگیرد.
حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی در این مراسم برنامه ریزی برای بی نیازسازی اقشار محروم در جامعه را ضروری عنوان کرد و گفت: در این راستا باید مواردی همچون زمینه سازی برای تخصیص بودجه در دولت، رایزنی با مجلس جهت رفع مشکلات قانونی و تصویب قوانین لازم در این راستا، تشکیل جلسات تخصصی در زمینه اشتغالزایی با حضور صاحبنظران و تشکیل بانک اطلاعات باید مد نظر قرار گیرد.

️حسین عباسی فرماندار شهرستان خوی نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه نباید هیچ دانش‌آموزی به دلیل نداشتن امکانات از تحصیل محروم بماند، اظهار داشت: اهدای گوشی‌های هوشمند و لپتاپ در راستای ایجاد همدلی و استمرار فرآیند یادگیری برای دانش آموزان نیازمند جهت بهره مندی از آموزش‌های مجازی از طریق شبکه دانش آموزی شاد میباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز