آذربایجان‌غربی، ۸ هیات شهرستانی فعال در رشته تنیس دارد

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۶:۰۶:۳۰
کد خبر: ۱۱۱۸۴۹۲
آذربایجان‌غربی، ۸ هیات شهرستانی فعال در رشته تنیس دارد
رئیس هیات تنیس آذربایجان‌غربی گفت: استان، ۸ هیات شهرستانی فعال در این رشته دارد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمدطاهر صمدیان، رئیس هیات تنیس استان آذربایجان‌غربی در مجمع عمومی هیات تنیس استان گفت:  استان با ۸ هیات شهرستانی فعال در زمینه تنیس جزو معدود استان‌های فعال کشور به شمار می ‌آید با این حال  بسیاری از برنامه های ما در سال ۹۸ به علت شیوع کرونا و محدودیت های ناشی از آن ناتمام باقی ماند.

وی افزود: برای سال کاری ۹۹، برنامه های آموزشی، فرهنگی و مسابقات مدونی را تدوین نموده ایم و هدف ما آن است که آمادگی میزبانی از تورنمنت‌های ملی و بین المللی را داشته باشیم.

صمدیان افزود: استان آذربایجان‌غربی دارای ۳۱ زمین استاندارد تنیس است که از این تعداد ۲۱ زمین دولتی روباز، یک سالن سرپوشیده دولتی، یک زمین هارت کورت و ۶ زمین سرپوشیده خصوصی و ۸ زمین روباز خصوصی می باشد.

رئیس هیات تنیس آذربایجان‌غربی ادامه داد: سال ۹۸ هیات، ضمن برگزاری کلاس های آموزشی نسبت به برگزاری مسابقات داخلی اقدام و همچنین در قسمت بانوان در المپیاد زیر ۱۶ سال مقام سوم تیمی و در مسابقات زیر ۱۶ سال قهرمانی کشور مقام اول انفرادی کشوری و مقام اول تیمی و در قسمت آقایان نیز در مسابقات قهرمانی کشوری ۱۲-۱۴ سال موفق به کسب مقام سوم تیمی و سوم انفرادی و در مسابقات ۱۶-۱۸ سال نیز موفق به کسب مقام سوم تیمی و مقام سوم انفرادی شدیم.

وی خاطرنشان کرد: هیات استان برای سال ۱۴۰۰ در نظر دارد، کلاس های آموزشی منظم، مسابقات رسمی، دوره های بازآموزی، آمادگی برای میزبانی تورنمنت های گوناگون و برنامه های اجرایی مهم و اساسی برگزار نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز