مصطفی فروزان در مراسم تودیع معارفه

باید مرزبندی فرهنگی با توجه به دغدغه های رهبری باشد

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۵:۴۶
کد خبر: ۳۰۱۲۶۸
باید مرزبندی فرهنگی با توجه به دغدغه های رهبری باشد
مصطفی فروزان عضو هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل این سازمان کار فرهنگی را سخت و پر دغدغه ولی مهم دانست.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مصطفی فروزان در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل این سازمان کار فرهنگی را سخت و پر دغدغه ولی مهم دانست.

فروزان گفت : وظیفه ما است که آنچه در توانمان است در یاری رساندن به اهداف سازمان فرهنگی ورزشی و شهرداری بگذاریم همانطور که رضائیه مدیر سابق سازمان انجام داد و با تلاش خود برخلاف آنچه گفته میشد ایشان ارتباط بسته ای دارند توانست با ارتباط خوب با دیدگاه ها و اقشار مختلف جامعه سازمان را سطح کنونی برساند.

وی گفت : شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی باید با تولید محتوا ، گسترش فرهنگسراها در شهر ، تعامل سازنده با اهل فرهنگ باعث شود این اهل بدون ترس و واهمه و با آرامش همکاری کنند. زیرا کار فرهنگی سخت و پردغدغه ولی بسیار مهم است.

عضو هیئت مدیره سازمان در ادامه افزود که مدیریت جدید باید جلو افراد و گروه هایی که به سازمان فرهنگی ورزشی نگاه بنگاه خیریه دارند ایستادگی کنند و اجازه ندهد که از بیت المال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این افراد برای خود ردیف بودجه ای دریافت کنند

فروزان  به دغدغه های رهبری اشاره و گفت : باید مرزبندی فرهنگی با توجه به آنچه رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کرده تنظیم شود و همه تضادها ، تنش ها و اختلاف های فرهنگی با مدیریت درست تبدیل به خیر شود.

در پایان مراسم تودیع معارفه ، محمد حضرت پور شهردار محترم ارومیه ضمن تقدیر و تشکر از مدیران قبلی و اصحاب رسانه تاکید کردند که در چند سال اخیر درصدد جذب افراد فرهیخته فرهنگی در مجموعه شهرداری ارومیه بودند از جمله این افراد دکتر مصطفی فروزان باسابقه فرهنگی و رسانه ای اشاره کردند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز