مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی

دانش آموزان دختر مدارس شبانه روزی چالدران، آموزش مهارتی دریافت می کنند

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۲۶:۴۶
کد خبر: ۴۸۰۰۹۶
دانش آموزان دختر مدارس شبانه روزی چالدران، آموزش مهارتی دریافت می کنند
تاجفر: به منظور ایجاد زمینه اشتغال و حمایت از اشتغال دختران در سال های آینده، طرح آموزش مهارت آموزی در مدارس شبانه روزی شهرستان محروم چالدران اجرا می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: به منظور ایجاد زمینه اشتغال و حمایت از اشتغال دختران در سال های آینده، طرح آموزش مهارت آموزی در مدارس شبانه روزی شهرستان محروم چالدران اجرا می شود.

شهلا تاجفر  افزود: سازمان فنی و حرفه ای در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از صنایع کوچک و مشاغل خانگی، دوره های فنی و حرفه ای را متناسب با نیازهای منطقه در مدارس شبانه روزی چالدران برگزار می کند.

وی اضافه کرد: واجدان شرایط این دوره ها، گواهینامه معتبر این سازمان را دریافت می کنند تا تسهیلات صندوق کارآفرینی امید برای آنها اختصاص یابد.

وی بیان کرد: صنایع دستی ارزشمندی در چالدارن تولید می شود که می توان با تعامل با منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو در راستای بازاریابی و عرضه این محصولات گام موثری برداشت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: بانوان کارآفرین چالدران می توانند تولیدات خود را در بازارچه کارآفرینان ارومیه عرضه کنند.

وی ادامه داد: صندوق مهر امام رضا (ع) و سازمان فنی و حرفه ای آذربایجان غربی از بانوان کارآفرین و مهارت دیده حمایت می کند.

وی افزود: به رغم اینکه بانوان شهرستان چالدران در جامعه ای محروم زندگی می کنند، به استحکام خانواده به عنوان ارزشی اجتماعی اهمیت ویژه ای قائل هستند که این موضوع می تواند الگویی برای دیگر خانواده های آذربایجان غربی باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: باید با مشارکت دادن بانوان در مشاغل مختلف دراین شهرستان، فرصت حضور بیشتری برای این قشر تاثیر گذار در جامعه به وجود بیاید.

تاجفر با اشاره به اینکه مشارکت موثر و فعال بانوان در پروژه های اجتماعی مصداق بارز پیوست فرهنگی برای آن طرح هاست، گفت: به منظور افزایش اعتماد به نفس بانوان، باید برنامه های فرهنگی مختلفی برای خانواده ها در شهرستان چالدران درنظر گرفته شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز