مسدود شدن راه ۲۴۰ روستای آذربایجان‌غربی در اثر بارش شدید برف و کولاک

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۸:۳۷:۰۳
کد خبر: ۹۶۲۵۱۱
مسدود شدن راه ۲۴۰ روستای آذربایجان‌غربی در اثر بارش شدید برف و کولاک
مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از مسدود شدن راه ارتباطی ۲۴۰ روستای آذربایجان غربی داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، گفت: بدلیل بارش شدید برف و کولاک،امروز راه ارتباطی ۲۴۰ روستا مربوط به شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب، مهاباد، شاهین دژ، سلماس، چالدران، تکاب و تعدادی از روستا‌های واقع در جنوب استان مسدود شده است.

شکری با بیان اینکه علارغم سعی و تلاش عوامل راهدری در برف روبی و باز کردن راهها، هنوز راه ارتباطی روستا‌های مذکور مسدود می‌باشد و همچنان در تلاش برای راه گشایی هستیم.

او با اشاره به ورود امواج برف و کولاک و سرما از مردم خواست تا سفر‌های خود را به هفته‌های بعد موکول نمایند و از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند و یا در صورت سفر، خودرو خود را به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ، سوخت کافی و وسایل گرمایشی مجهز کنند و قبل از آغاز و هنگام سفر در طول مسیر با عوامل راهداری و پلیس راهور در ارتباط بوده و همکاری نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در ادامه اظهار کرد: هم اینک تردد خودرو‌ها در محور‌های ارومیه – اشنویه، سردشت - مهاباد، سردشت - مرز کیله، بوکان - شاهین‌دژ، شاهین‌دژ - تکاب، تکاب - ایرانخواه، تکاب - بیجار، نقده - ارومیه، نقده – پیرانشهر با مشکل رو به رو شده است و در ۲ محور مهاباد - بوکان (جاده برهان) و محور پیرانشهر – تمرچین به علت کولاک جدید رانندگان با کاهش دید افقی مواجه هستند.

شکری در بخش دیگر سخنان خود از استقرار ۹۰۰ نفر از عوامل راهداری در راهدارخانه‌های سیار و استیجاری استان خبر داد که با استفاده از ماشین آلات راهداری مشغول برف روبی و ارائه خدمات به شهروندان گرفتار در برف و کولاک می‌باشند.

او اضافه کرد: شهروندان علاوه بر سامانه ۱۴۱ از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز می‌توانند از وضعیت راه‌های مورد نیاز خود اطلاع یابند.

به گفته حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی، بارش برف و کولاک و افت شدید دما تا اوایل روز پنج شنبه در استان ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز