نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی :

حضور در انتخابات امتحان الهی است

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۴:۰۴:۰۳
کد خبر: ۹۶۴۲۷۳
حضور در انتخابات امتحان الهی است
امام جمعه ارومیه : شهادت سردار سلیمانی جانی دوباره به نظام و انقلاب بخشید و واجب است ‌به وصیت نامه به آن شهید عزیز عمل نماییم.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه در خطبه های امروز نماز جمعه ارومیه با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و با بیان اینکه این شهید الگویی برای مدیریت جهانی بود، گفت: شهادت سردار سلیمانی جانی دوباره به نظام و انقلاب بخشید، لذا بر همگان لازم است تا ‌وصیت نامه این سردار بزرگ اسلام را مطالعه و به آن عمل کنیم.

‌حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته ارومیه در مصلی این شهرستان، با تاکید بر اینکه بزرگترین رکن شرکت در انتخابات است، افزود: یکی از مهمترین صحنه های امتحان الهی، شرکت در انتخابات است و باید همگی با جدیت در انتخابات شرکت کنیم.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه باید مردم افراد اصلح را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند، خطاب به کاندیداهای دور یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات میدان مسابقه برای خدمت به مردم است و کاندیداها نباید به مردم وعده بیهوده و دروغ  دهند و همچنین نباید برای پیروزی خود، همدیگر را تخریب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از حضور پرشور و مثال زدنی مردم استان با وجود بارش برف و سرما شدید در راهپیمایی ۲۲بهمن افزود: این حضور پرشور مردم نشان داد که مردم همچنان در مسیر انقلاب و رهبر ثابت قدم هستند.

وی با اشاره به تجدید میثاق اخیر نیروی هوایی جمهوری اسلامی با رهبری تصریح کرد: این تجدید میثاق یادآور بیعت همافران در‌ ۱۹ بهمن سال ۵۷ با امام راحل بود که با این بیعت، نیروی هوایی به عنوان یک نیروی وابسته به رژیم شاهنشاهی در آن سال ضربه بزرگی به آن رژیم زدند.

امام جمعه ارومیه ضمن تبریک روز "زن و مادر" با اشاره به شأن و مرتبه حضرت زهرا (س) افزود: حضرت زهرا(س) در تمامی جوانب و زوایای زندگی بهترین الگو و سرمشق برای بانوان کشور است.

وی با بیان اینکه در دوران جاهلیت و پیش از اسلام، زن هیچ جایگاهی نداشت، اظهار کرد: با ظهور اسلام جایگاه زن ارتقا یافت و خداوند در قرآن تفاوتی بین زن و مرد قائل نیست و جنسیت را فضلیت ندانسته، بلکه فضیلت را در میزان تقوی عنوان کرد.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه ‌جریان‌های فمینیستی و غرب، ازدواج و بچه دار شدن را منفور می‌دانند در حالی که اسلام ازدواج و تشکیل خانواده را عامل آرامش اعلام کرده است، تصریح کرد: طبق روایتی از پیامبر اکرم(ص) بارداری و دوران شیردهی زنان یکی مصادیق جهاد در راه خداست که این امر نشان از اهمیت جایگاه خانواده در نگاه اسلام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز