افزایش اقبال به خرید سهام در تالار بورس آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۲:۰۲
کد خبر: ۹۶۴۶۵۴
افزایش اقبال به خرید سهام در تالار بورس آذربایجان غربی
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: در هفته‌ای که گذشت اقبال به خرید سهام در تالار بورس آذربایجان غربی ۱۰ درصد بیش از فروش سهام بود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی، اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت، حجم خرید سهام در تالار بورس استان ۵۵ درصد معاملات را به خود اختصاص داد و این میزان ۱۰ درصد بیش از فروش سهام بود.
او افزود: هفته گذشته و تا روز چهارشنبه منتهی به ۲۳ بهمن ماه، تعداد ۸۲ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۹۳۷ برگ از اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش افزون بر ۵۱۶ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی داد و ستد شد؛ که در مقایسه با معاملات هفته گذشته از نظر ارزش ریالی، تقریبا ۳۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

جوادی افزود: در چهار روز کاری هفته گذشته، تنها ۲۹۸ شرکت سهام خود را از طریق ۱۲ کارگزار در ۱۶ ایستگاه معاملاتی در تالار بورس استان، عرضه کردند و تالار اختصاصی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۷ درصد به خود اختصاص داد.
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از افزایش شاخص کل بازار بورس و فرابورس نیز خبر داد و افزود: شاخص کل بازار بورس با ۱۳ هزار و ۱۸۵ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۴۵۹ هزار و ۷۹ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۱۶۱ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۵۸۱۵ واحد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز