عملیات عمرانی ۹ طرح آموزشی، رفاهی و خدماتی خیرساز دانشگاه کاشان آغاز شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۵۸۱۸
عملیات عمرانی ۹ طرح آموزشی، رفاهی و خدماتی خیرساز دانشگاه کاشان آغاز شد
عملیات تکمیل، کلنگ‌زنی، افتتاح و نوسازی ۹ طرح آموزشی، رفاهی و خدماتی خیرساز دانشگاه کاشان، امروز (سه‌شنبه) با حضور دکتر اسلامی‌پناه معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر عسکریان ابیانه مشاور وزیر و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، امام جمعه کاشان و استاندار اصفهان در دانشگاه کاشان آغاز شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در این مراسم عملیات تکمیل کتابخانه مرکزی دانشگاه کاشان با زیربنای ۴۲۴۰ متر مربع در چهار طبقه با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال و مرکز همایش ملی و بین‌المللی دانشگاه با ۲۰۶۰ متر مربع و اعتبار ۶۴ میلیارد ریال شروع شد.
در این آیین همچنین عملیات اجرایی مرکز آی.تی دانشگاه کاشان و تامین تجهیزات ارتباطات اینترنتی با حمایت مالی مهندس پرویز منوچهری با زیر بنایی حدود ۱۲۰۰ متر مربع کلنگ‌زنی شد.
از دیگر طرح‌هایی که امروز در دانشگاه کاشان آغاز گردید فاز نخست تصفیه‌خانه دانشگاه با ظرفیت ۸۰۰ متر مکعب و با هزینه ۵۰ میلیارد ریال می‌باشد که برای تکمیل و بهره‌برداری فاز دوم این طرح به ۱۷۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
در این مراسم همچنین نوسازی سرای دانشجویی شهید امیر منصور مازوچی با زیر بنای ۱۷۰۰ متر مربع و ظرفیت ۲۳۰ دانشجو و اعتبار ۶ میلیارد ریال تکمیل شد و عملیات نوسازی سرای دانشجویی نادیا شاطر کاشانی نیز آغاز گردید.
شرکت نوآوری و فناوری مهندس علی سعیدی هم از دیگر طرح‌هایی بود که افتتاح شد که با بهره‌برداری از این مرکز مکانی برای خلق ایده‌ها و حمایت‌های آموزشی و پژوهشی از نخبگان و صاحبان ایده فراهم می‌شود.
در ادامه این مراسم کلینیک سلامت حاجیه خانم صدیقه شهابیان با مساحت یک‌هزار مترمربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال نیز به بهره‌برداری رسید.
در پایان این مراسم لوح تقدیر دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به خیرین دانشگاه کاشان اهداء شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز