علیرضا کاظمی:

برگزاری جشنواره ملی رشد کار آفرینی در مشهد

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۷:۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۹۸۷۰۷
برگزاری جشنواره ملی رشد کار آفرینی در مشهد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: جشنواره ملی رشد کار آفرینی در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، علیرضا کاظمی در نشست "مشارکت و نقش آن در توسعه آموزش و پرورش" که با حضور روسای ادارات فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش کشور در مشهد برگزار شد جلب مشارکت را راه حل برون رفت از معضلات آموزش و پرورش دانست و گفت:در استان خراسان رضوی برای اولین بار منشور مشارکت های آموزش و پرورش با 216 راهکار عملی برای توسعه مشارکت ها تدوین و اجرایی شده است.

وی ادامه داد: انعقاد تفاهم نامه با بیش از 80 درصد دستگاه های دولتی و 70 درصد دستگاه های خصوصی استان و تاسیس اولین انجمن خیرین توسعه و تجهیز مراکز فنی وحرفه ای از جمله ابتکارات آموزش و پرورش خراسان رضوی در توسعه مشارکت ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تاسیس بزرگترین چاپخانه استان در هنرستان چاپ مشهد خبرداد واظهارکرد:به زودی بزرگترین چاپخانه استان را با مشارکت موسسه فرهنگی، انتشاراتی ضریح آفتاب در هنرستان چاپ مشهد راه اندازی خواهیم کرد.

کاظمی کار آفرینی را حلقه مفقوده آموزش مهارت های فنی و حرفه ای عنوان کرد و افزود: اولین مرکز رشدکارآفرینی در مشهد با هدف توسعه کارآفرینی ایجاد شد و به زودی جشنواره رشد کارآفرینی با الگوی ملی در استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز