سخنگوی دانشگاه آزاد در واکنش به انتشار تصاویر تقلب دانشجویان:

چه کسی گفته دانشجو تقلب می‌کند؟!

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۵:۵۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۱۸۱۹۷
چه کسی گفته دانشجو تقلب می‌کند؟!
این روزهای تصاویر متعددی در فضای مجازی از تقلب دانشجویان در آزمون‌های آنلاین منتشر شده این در حالی است که سخنگوی دانشگاه آزاد تقلب دانشجویان در امتحانات مجازی را تکذیب کرد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ امتحانات در دانشگاه‌های کشور  به‌دلیل شیوع کرونا آنلاین برگزار می‌شود و در این راستا در فضای مجازی تصاویر متعدد مبنی‌بر تقلبگروهی دانشجویان منتشر شده است.  

احمد حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد، درباره تقلب دانشجویان در امتحانات آنلاین گفت: چه کسی گفته دانشجو تقلب می‌کند؟! اصلا چنین چیزی نیست. جوانان جمهوری اسلامی ایران فهیم و دنبال درس هستند. دغدغه تقلب این مسائل را نداریم.

او درباره سطح کیفی یادگیری دانشجویان در ایام کرونا افزود: در ایام کرونا نمی‌توان درباره سطح کیفی یادگیری نظر قاطع داد. بعد از اتمام دوره باید تیمی این مسئله را بررسی کند چون به ناچار به این مقوله روی آوردیم و به عنوان اقدام جدید در آموزش عالی کشور باید به این امر توجه داشت.

سخنگوی دانشگاه آزاد درباره آموزش‌های آنلاین گفت: قبل از کرونا شاهد آموزش‌های مجازی در کشور  بودیم اما کرونا شدت این نوع آموزش‌ها را افزایش داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز