سرقت گوشی‌های گران قیمت در خیابان ولیعصر تهران

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۷:۴۰
کد خبر: ۱۰۱۹۲۵۸
سرقت گوشی‌های گران قیمت در خیابان ولیعصر تهران
فرمانده قرارگاه نبی اکرم (ص) یگان امداد پایتخت از دستگیری سارق گوشی‌های گران قیمت در حین سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ رضا مهر علی ، با اعلام این خبر افزود: ماموران قرارگاه نبی اکرم (ص) یگان امداد تهران حین گشت زنی در محدوده خیابان ولیعصر (ع) تقاطع جمهوری موتور سواری را در حال سرقت گوشی تلفن همراه یکی از عابران پیاده مشاهده کردند.

فرمانده قرارگاه نبی اکرم (ص) افزود: ماموران بلافاصله برای دستگیری سارق وارد عمل شدند ولی متهم به محض مشاهده گشت انتظامی یگان امداد از محل متواری که ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی موتورسوار را متوقف و راکب آن را دستگیر کنند.

سرهنگ مهر علی خاطر نشان کرد: در بررسی های بیشتر از متهم 4 دستگاه تلفن همراه گران قیمت و یک قبضه سلاح سرد از وی کشف و متهم در بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف شد .

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در خصوص کشف گوشی های گران قیمت اعتراف کرد، با پرسه زنی در اطراف مراکز خرید عابران پیاده  ای که با گوشی های گران قمیت در حال مکالمه بودند،  شناسایی و در یک لحظه که به اطرافشان توجه نمی کردند ، موبایل قاپی و به سرعت  از محل می گریختم.

او در پایان اضافه کرد: متهم برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان کشف جرائم احتمالی در اختیار پلیس پیشپگیری قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز