موبایل قاپ حرفه ای تهران دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۲۰۶۸۸
موبایل قاپ حرفه ای تهران دستگیر شد
سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری موتورسوار جوانی با 24 فقره سرقت تلفن همراه خبر داد و گفت: وی علت سرقت را تامین هزینه مصرف مواد مخدر اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده کلانتری 160 "خزانه" توسط موتور سوار جوانی دستگیری وی در دستور کار ماموران کلانتری خزانه قرار گرفت.

او تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهم با پرسه زنی در محدوده کلانتری خزانه از غفلت مسافران هنگام مکالمه تلفنی سو استفاده کرده و در یک لحظه گوشی همراهشان را سرقت کرده و از محل متواری می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم بیشتر در خیابان "دستواره، تختی و ابریشم " مرتکب سرقت شده است ؛ در فاصله زمانی مختلف گشت زنی های انتظامی افزایش یافت تا اینکه ماموران گشت کلانتری خزانه موفق شدند سارق را در خیابان ابریشم در حال سرقت مشاهده کنند.

سرکلانتر هفتم گفت: متهم در عملیات مهار دستگیر و در بررسی های بیشتر 5 دستگاه گوشی سرقتی از وی کشف و در بازجویی های انجام شده به 24 فقره موبایل قاپی اعتراف و علت سرقت را تامین هزینه مواد مخدر اعلام کرد.

او تصریح کرد: با شناسایی تعدادی از مال باختگان و تکمیل تحقیقات مقدماتی ، متهم برای اخذ دستور قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز