گروگان گیری مخوف در شرق کشور

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۲:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۶۳۰۰
گروگان گیری مخوف در شرق کشور
با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی 3 تن از اعضای یک باند گروگانگیری مسلحانه در شهرستان "خاش" به دام افتادند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ ابراهیم کوچک زایی فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: ساعت 19:37 دقیقه پانزدهم تیرماه سال جاری در پی گزارش یک فقره گروگانگیری در خیابان "فردوسی" شهر "خاش" بلافاصله تیمی ویژه از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی های اولیه از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد جوانی 27 ساله که به صورت پیاده به سمت منزلش در حرکت بوده توسط سرنشینان 3 دستگاه پژو 405 نقره ای رنگ پلاک مخدوش با تهدید سلاح کلاش به زور سوار خودرو شده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "خاش" با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات گسترده را آغاز و با استفاده از شیوه های نوین پلیسی به اطلاعاتی مبنی بر جابه جایی این مرد جوان به بخش "جالق" از توابع شهرستان "سراوان" دست یافتند.

سرهنگ کوچک زایی عنوان کرد: کمتر از 4 روز از ماجرای گروگانگیری تیم رسیدگی کننده پرونده با همکاری تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی شهرستان "سراوان" محل نگهداری گروگان را شناسایی کردند که متاسفانه لحظاتی قبل از حضور عوامل انتظامی در محل گروگانگیران که خود را در یک قدمی پلیس گرفتار می دیدند ضمن ضرب و شتم گروگان با دست و پای بسته او را رها و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "خاش" گفت: در بررسی اظهارات گروگان مشخص شد که انگیزه آنها از گروگان گیری اختلافات مالی بوده و آنها قصد انتقال وی به کشور پاکستان را داشتند که با هوشیاری پلیس به نیت شوم خود نرسیدند.

او اظهار داشت: در ادامه ماجرا با به دست آمدن سرنخ های بیشتر تحقیقات پلیس ادامه یافت تا اینکه روز گذشته محل اختفای 3 تن از گروگان گیران در 2 نقطه از شهر "خاش" شناسایی و تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی آنان را طی یک عملیات هماهنگ و منسجم دستگیر کردند.

 سرهنگ کوچک زائی با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز