مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران:

انتشار آخرین اقدامات ایمنی بازار تهران طی هفته آینده/ احتمال پلاک‌گذاری و معرفی ساختمان‌های ناایمن/ وجود ۵۴۹ مرکز درمانی ناایمن در تهران

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۷:۵۳:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۳۷۳۳
انتشار آخرین اقدامات ایمنی بازار تهران طی هفته آینده/ احتمال پلاک‌گذاری و معرفی ساختمان‌های ناایمن/ وجود ۵۴۹ مرکز درمانی ناایمن در تهران
مهدی داوری گفت: طبق بررسی‌های انجام شده 549 بیمارستان و مرکز درمانی ناایمن در تهران وجود دارد که وزارت بهداشت و درمان باید آنها را ایمن سازی کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی داوری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، درخصوص وضعیت ایمنی بازار تهران گفت: در نتیجه جلساتی که درمورد ایمنی بازار تهران با سازمان مدیریت بحران داشتیم درحال انجام یک سری سلسله اقداماتی هستیم که الان نمی‌توان جزئیات آن را مطرح کرد؛ ان‌شاءالله هفته آینده گزارشی از میزان ایمنی بازار تهران و اقداماتی که برای افزایش ایمنی آن انجام دادیم، منتشر خواهیم کرد.

او با اشاره به معرفی ساختمان‌های ناایمن گفت: طبق ابلاغیه شورای شهر به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران موظف شدیم شرایط ایمنی ساختمان‌ها را روی سامانه‌ای به اطلاع شهروندان برسانیم به‌طوری که شهروندان از مهرماه سال جاری به این سامانه دسترسی داشته و بدانند وضعیت ساختمانی که مورد نظرشان است، چگونه است. 

داوری افزود: در مرحله اول وضعیت ۵۰۰ ساختمان را اعلام می‌کنیم و به مرور زمان وضعیت ساختمان‌هایی که مورد بازدید  قرار می‌دهیم را به آن اضافه خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: مراحل معرفی ساختمان‌های ناایمن باید به تدریج و گام به گام جلو برود که مرحله اول آن قرار گرفتن نام این ساختمان‌ها بر سامانه است اما اگر طبق دستورالعمل‌ها لازم باشد پلاک‌گذاری کنیم این کار را هم انجام خواهیم داد درواقع همه چیز بستگی به دستورالعمل‌ها و قوانین دارد.

داوری درخصوص سنجش ایمنی بیمارستان‌ها گفت: همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران را مورد بازدید قرار دادیم و در جلسات و مکاتباتی که با وزارت بهداشت و درمان داشتیم 549 عدد از آنها را به عنوان مراکز ناایمن به وزارت بهداشت و درمان معرفی کردیم حال از این پس برعهده این وزارتخانه است که ایمن‌سازی های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام: 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز