واژگونی وحشتناک یک جرثقیل بر روی پراید و ریزش گازوئیل

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۲۸۵۱
واژگونی وحشتناک یک جرثقیل بر روی پراید و ریزش گازوئیل
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی کامیونت جرثقیل بر روی سقف و ستون پراید خبر داد و گفت در این حادثه راننده و سرنشین پراید مجروح و به بیمارستان منتقل شدند .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ احسان مومنی در خصوص این خبرگفت : در ساعت 11:32 ظهر روز گذشته در پل کن مسیر شرق به غرب  یک دستگاه  کامیون  که در این مسیر در حال حرکت بوده ناگهان واژگون می شود.

سرهنگ مومنی عنوان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان  منطقه 26 پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

او گفت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد عدم توانایی راننده کامیون جرثقیل در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمینه باعث بروز این حادثه گردیده است و راننده  نتوانسته به موقع عکس العمل نشان داده و کامیون واژگون می گردد و بر روی سقف  و ستون های یکدستگاه پراید از همه جا بیخبر که در همان مسیر در حال تردد بوده برمی گردد .

سرهنگ مومنی تصریح کرد: به خاطر همین واژگونی و ریزش گازوئیل در ان محدوده ترافیک سنگینی را شاهد بودیم و هر لحظه امکان و احتمال لیز خوردن و واژگونی خودرو و مخصوصا موتورسیکلتی در این محل می رفت .

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب ادامه داد: با حضور و فعالیت مستمر و مثال زدنی کارکنان منطقه 26 پلیس راهور فاتب  و حضور  جرثقیل سنگین راهور در موقعیت کامیون به حالت عادی بازگشت و به کنار راه منتقل گردید و ترافیک پس از مدتی  به حالت عادی بازگشت .

این مقام انتظامی اظهار کرد: با حضور عوامل اورژانس مصدومین این حادثه که راننده و سرنشین پراید  بودند ، پس از معاینه سرپایی، به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافت.

مومنی از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث شود توجه آنها از رانندگی پرت شود خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز