رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران:

مردم از مراجعه به آرایشگاه‌های زیر زمینی ممانعت کنند

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۴۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۶۷۸۴۳
مردم از مراجعه به آرایشگاه‌های زیر زمینی ممانعت کنند
شهربانو عابدی با بیان اینکه از روزهای ابتدایی شیوع کرونا فعالیت آرایشگاه‌ها ممنوع شده است، گفت: در این شرایط شاهد افزایش فعالیت آرایشگاه ها به صورت زیرزمینی هستیم.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ طی روزهای اخیر اطلاعیه ممنوعیت فعالیت آرایشگاه‌های زنانه به‌دلیل شدت گرفتن بیماری کرونا اطلاع‌رسانی شده است. این در حالی است که هم‌اکنون بسیاری از آرایشگاه‌ها به فعالیت پرداخته و روند جذب مشتری در این روزهای کرونایی از طریق فضای مجازی شدت گرفته است.

شهربانو عابدی، رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران، به خبرنگار اجتماعی برنا گفت: در وضعیت کرونایی برخی از آرایشگران بدون مجوز و به شکل زیرزمینی به فعالیت می‌پردازند.

 او افزود: آرایشگاه‌های دارای پروانه کسب از اوایل شیوع ویروس کرونا تاکنون تعطیل شدند و تعداد قابل توجهی از متصدیان هم ورشکسته و شاغلان این واحدهای صنفی نیز بیکار شده‌اند.

عابدی تصریح کرد: مراکز مسلما در شرایط کنونی غیرقانونی فعال هستند چون بازارشان پررونق شده و زیر زمینی کار می‌کنند البته درصورت اطلاع از آدرس این نوع مراکز اقدامات لازم درباره جلوگیری از فعالیت‌شان انجام می‌شود.

او درباره اینکه برخی از آرایشگران بدون مجوز و به‌شکل زیرزمینی به فعالیت می‌پردازند، گفت: بانوان ضمن عدم مراجعه به این مراکز که احتمال دارد صدمات جبران ناپذیر را به مشتریان وارد کنند، هرگونه عدم رعایت قوانین را از طریق سایت www.eazt.ir  به اتحایه اعلام کنند.

انتهای پیام: 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز