آدم ربایان خیابان ستارخان دستگیر شدند+ فیلم

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۳:۱۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۸۵۶۹
آدم ربایان خیابان ستارخان دستگیر شدند+ فیلم
سردار علیرضا لطفی از دستگیری عاملان آدم ربایی و تیراندازی در غرب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت، در جریان طرح کاشف به خبرنگار اجتماعی برنا گفت: در تاریخ 28 شهریورماه سال 99 سه نفر در خیابان ستارخان تهران اقدام به آدم ربایی کرده بودند. در ابتدای ماه جاری این افراد در عملیات ویژه پلیس آگاهی دستگیر شدند.

او افزود: این افراد به همراه خود کلت کمری، شوکر و اسپری فلفل حمل می کردند و با اتکا به این وسایل اقدام به آدم ربایی کرده بودند.

سردار لطفی تصریح کرد: این مجرمین افراد متمول را شناسایی می کردند. این افراد در نخستین اقدام خود در جنوب غربی استان تهران اقدام به آدم ربایی کرده بودند و در دومین مورد آدم ربایی در خیابان ستارخان در کمتر از یک هفته به دام افتادند و به دو مورد آدم ربایی اعتراف کردند. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در خصوص تیراندازی در مرزداران به سمت نیروهای انتظامی گفت: طی عملیات دیگر یک گروه که در منطقه مرزداران اقدام به تیراندازی به سمت مامورین ناجا کرده بودند. جرم آنان سرقت مسلحانه بود که در قالب دو باند سه نفره دستگیر شدند.

او در پایان بیان کرد: پس از انجام تحقیقات انجام شده این افراد در منطقه رودهن دستگیر شدند و از این افراد تعدادی اسلحه نیز کشف و ضبط شد.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز