تامین زمین برای مسکن جوانان شهرستان نیر

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۹:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۹۰۶۰
تامین زمین برای مسکن جوانان شهرستان نیر
سرپرست فرمانداری نیر گفت: برای ساخت مسکن جوانان که فاقد خانه هستند، ۲ هزار مترمربع زمین در شهر نیر اختصاص یافت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ​​​​​شجاع اقبالی، سرپرست فرمانداری نیر گفت: مسکن جوانان در شهرستان یکی از مشکلاتی است که به دلیل اهمیت باید به آن پرداخته شود و با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که دولت برای انجام این کار و خانه‌دار شدن مردم گذاشته بتوانیم برنامه را ساماندهی‌تر شده و منظم پیش ببریم.

او افزود: طرح اقدام ملی برای تامین مسکن با تسهیلاتی مناسب فرصت خوبی برای خانه‌دار شدن مردم و جوانان است.

اقبالی هدف‌گذاری در بخش مسکن و متعادل کردن تقاضاها در این بخش را مهم دانست و گفت: با رونق‌بخشی به اشتعال و متعادل کردن نرخ تمام شده مسکن سیاست‌گذاری‌های کلان وزارت راه و شهرسازی محقق خواهد شد.

سرپرست فرمانداری نیر با اشاره به نیاز ساکنان منطقه و مسائل و مشکلات موجود در شهرستان نیر بر اساس آمار و اطلاعات خانوار بر پایه میزان مالکیت و خانواده‌های فاقد مسکن ، تامین مسکن در این شهرستان را از اولویت‌های اداره راه شهرسازی و بنیاد مسکن دانست.

اقبالی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا بر اساس ماده ۶ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن اراضی مازاد خود را با محوریت فرمانداری در اختیار راه و شهرسازی نیر قرار دهند.

او تشریح کرد: وجود فرصت سرمایه‌گذاری و ساخت در بافت فرسوده این امکان را فراهم کرده تا متقاضیان واجد شرایط از تسهیلات و تخفیفات این سرمایه‌گذاری‌ها بهره‌مند شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز