تماشاچیان حوادث، کار امدادرسانی را مختل می‌کنند

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۹۵۶۶
تماشاچیان حوادث، کار امدادرسانی را مختل می‌کنند
معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب از حریق یک انبار پلاستیک در پامنار خبر داد و از مردم خواست برای تماشای اینگونه حوادث توقف نکرده و کار امدادرسانی را مختل نکنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی گفت: متاسفانه با حریق یک انبار پلاستیک در محدوده خیابان پامنار و حضور مردم، کسبه و تماشاچیان، عبور و مرور در این منطقه مشکل شده بود که با حضور تیمی از کارکنان منطقه  12 پلیس راهور  فاتب، اقدامات تسهیلی برای رفت و آمد مردم و روان شدن ترافیک صورت گرفت.

بهرام آبادی ادامه داد: عوامل آتش نشانی هم به موقع در محل حاضر شدند و  اقدام به  اطفاءحریق کرده و افرادی که در آتش گرفتار شده بودند را از موقعیت خارج کردند.

او افزود: خوشبختانه در این حادثه  کسی دچار آسیب و سوختگی نشد و پلیس راهور فاتب نیز تا آخرین لحظه و پس از آن نیز برای اتمام اقدامات ایمنی و خاموش کردن آتش در محل حادثه حضور داشت و ترافیک را کنترل کرد .

بهرام آبادی از شهروندان خواست، با دیدن حوادثی از این دست به تماشا نایستند و راه را مسدود نکنند و اجازه دهند پلیس، عوامل امدادی و اورژانس به موقع در محل حاضر شده و اقدامات لازم را انجام دهند، چرا که با ایستادن و نگاه کردن به این گونه حوادث در خیابان ها و معابر هر لحظه بر حجم ترافیک افزوده شده و کار امداد رسانی و حضور و خروج یگانهای فعال در حادثه به کندی و سختی صورت می پذیرد، پس در اینگونه حوادث از محل عبور کرده و با این اقدام کار امداد رسانی را برای تیم های امدادی آسانتر کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز