دستگیری سارق کارگاه‌های تولیدی در جنوب تهران

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۱۱۵۱
دستگیری سارق کارگاه‌های تولیدی در جنوب تهران
رئیس کلانتری 174 قیامدشت از دستگیری یکی از سارقان کارگاه تولیدی شهرک صنعتی خاوران خبر داد و گفت: کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مصطفی اسکندری در تشریح این خبر گفت: با وقوع چند فقره سرقت از سایت فلز تراشان و چوب فروشان واقع در شهرک صنعتی خاوران بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار اکیپی از ماموران کلانتری قیامدشت قرار گرفت.

او بیان کرد: با حضور ماموران در محل سرقت ها، در تحقیقات میدانی مشخص شد که راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ سرقت ها را انجام داده اند که با بررسی پلاک انتظامی خودروی پراید هویت مالک خودرو شناسایی ولی در نشانی اعلامی شناسایی نشد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی، وقوع یک فقره سرقت دیگر توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ که هنگام فرار از محل سرقت نگهبان شهرک صنعتی خاوران را با خودرو مصدوم و از محل گریخته اند به مرکز فوریت های پلیسی اعلام شد.

سرهنگ اسکندری افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، مخفیگاه اصلی راننده خودروی سواری پراید شناسایی و ماموران موفق شدند راننده خودرو را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

این مقام پلیسی ابراز کرد: راننده خودرو به سرقت های ارتکابی با همکاری یکی از دوستانش اعتراف و اظهار داشت، اموال سرقتی را پس از خرد کردن به مالخری فروخته اند.

رئیس کلانتری 174 قیامدشت با بیان اینکه شناسایی مالخر و متهم دوم پرونده ادامه دارد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز