مصدومیت فجیع سر نشسنان ام وی ام در تصادف با کامیون

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۲۷۲۰
مصدومیت فجیع سر نشسنان ام وی ام در تصادف با کامیون
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از برخورد شدید یک دستگاه سواری ام وی ام با کامیونت خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی 2 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "احسان مومنی" گفت: ساعت 05:00 صبح امروز وقوع یک فقره حادثه رانندگی در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی بعداز استخر مقابل شهرک شهید بهشتی به مرکز فوریت های پلیسی اعلام شد.

او بیان کرد: با دریافت خبر بلافاصله تیمی از کارشناسان پلیس راهور به همراه عوامل امدادی به نشانی اعلامی اعزام و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه راننده و سرنشین خودروی ام وی ام بر اثر شدت ضربه وارد در این حادثه رانندگی مصدوم شده بودند، گفت: هر دو مصدوم پس از خدمات سرپایی توسط عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند. 

او افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود، یک دستگاه سواری ام وی ام که در این مسیر در حال تردد بوده با انجام حرکات مخاطره آمیز و لایی کشی با یک دستگاه کامیون برخورد می کند و پس از این برخورد شدید کامیون با در لاین سرعت به گارد وسط بزرگراه برخورد و وارد رفیوژ وسط بزرگراه شده و متوقف می شود.

این مقام پلیسی ابراز کرد: کارشناسان علت حادثه را انجام حرکات مخاطره آمیز و لایی کشی خودروی ام وی ام اعلام کرده اند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز