صنوف سطح ۳ و ۴ اجازه فعالیت ندارند

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۷:۵۷:۵۸
کد خبر: ۱۰۷۷۹۸۱
صنوف سطح ۳ و ۴ اجازه فعالیت ندارند
رئیس پلیس اماکن تهران گفت: در آخرین مذاکره با استاندار و رئیس اتاق اصناف تهران قرار شد تا در هفته جاری فقط گروه‌های صنفی یک و دو فعالیت داشته باشند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نادر مرادی گفت: در مذاکره تلفنی با استاندار و رئیس اتاق اصناف تهران در مورد ۴ گروه تعیین شده توسط ستاد ملی کرونا تعیین شد تا فعلاً در مورد شهر تهران گروه ۱ و ۲ صنوف در هفته جاری با رعایت کامل شیوه‌های نامه مراقبت بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا فعالیت کنند.

او افزود: اما گروه ۳ و ۴ صنوف و رسته‌های کاری همچنان می‌بایست طبق مصوبات هفته‌های اخیر ستاد ملی کرونا تعطیل باشند و به هیچ وجه تا اطلاع ثانوی امکان فعالیت را ندارند.

گروه‌های شغلی ۳ و ۴ در حوزه اصناف شامل تمامی آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالارهای پذیرایی، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها است.

معاون نظارت بر اماکن تهران بزرگ در انتها گفت: از خانواده بزرگ و دلسوز اصناف و شهروندان گرامی تقاضا دارم جهت مراقبت و صیانت از جان مردم عزیزمان بیش از پیش و با تمام دقت و به طور کامل شیوه نامه‌های اجرایی بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا را اجرا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز