رییس سازمان بهزیستی:

بهزیستی به سمت مردمی کردن امور خود پیش می‌رود

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۲:۰۶:۳۳
کد خبر: ۱۰۸۲۵۶۵
بهزیستی به سمت مردمی کردن امور خود پیش می‌رود
وحید قبادی دانا گفت: امورات خیر بدون وجود خیریه‌ها و خیرین صورت نمی‌گیرد و سازمان بهزیستی نیز رویکرد و امور خود را به سمت اجتماعی شدن و مردمی کردن پیش می‌برد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ وحید قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی در خصوص اهمیت مشارکت انجمن های مردم نهاد(ان.جی.او) با سازمان بهزیستی گفت: اکنون ۹ هزار «ان.جی.او» و مجموعه خیریه به بهزیستی کمک می کنند و اگر فعالیت های خیر را در کشور بررسی و رصد کنیم، متوجه می شویم که امورات خیر بدون وجود خیریه ها و خیرین صورت نمی گیرد.

رئیس سازمان بهزیستی بیان اینکه امیدواریم هیچ کودکی بدون تحصیل باقی نماند و به سمت اجرای عدالت آموزشی قدم برمی داریم، اضافه کرد: با کمک بنیاد مستضعفان، برای تهیه تبلت دانش آموزان کم برخوردار و بهره مندی آنها از سامانه شاد و به صورت آنلاین در حال همکاری و فعالیت هستیم تا قدم هایی را برای تامین اعتبار این موضوع برداریم.

قبادی دانا تصریح کرد: با توجه به قیمت تبلت ها، درصدد هستیم از تبلت تولید داخل استفاده کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: از طرفی همکاران کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در حال رایزنی با مجموعه های تولیدی هستند اما در این زمینه محدودیت هایی داریم.

او تاکید کرد: اکنون اولویت ما برای تامین تبلت دانش آموزی، دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که بی سرپرست یا فاقد سرپرست موثر هستند و ادامه امیدواریم با جلب کمک های مردمی برای سایر دانش آموزان کم برخوردار نیز تبلت تهیه کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز