رئیس پلیس پایتخت:

حضور مجرمین در فضای مجازی افسارگسیخته شده است/کشف انواع مخدر از فضای مجازی/ از سایت هایی همچون دیوار و شیپور گلایه داریم

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۵:۳۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۶۸۱۸
حضور مجرمین در فضای مجازی افسارگسیخته شده است/کشف انواع مخدر از فضای مجازی/ از سایت هایی همچون دیوار و شیپور گلایه داریم
سردار حسین رحیمی گفت: حضور مجرمین در فضای مجازی افسارگسیخته شده است. امروزه مجرمین بعضا از سایت هایی استفاده می کنند که در داخل کشور فعالیت می کنند و مجوز رسمی دارند.

به گزارش برنا؛ فضای مجازی همچنان در گیر و دار اقدامات متخلفانه فراوانی است که منجر به گلایه شدید مسئولین انتظامی کشور شده است. جرائمی که دیگر هیچ خط قرمزی را رعایت نمی کنند و مشاهده آن ها در سایت های داخلی منجر به تعجب بسیاری شده است. امری که نیازمند رصد و برخورد جدی تر مدیران این سایت ها با تخلفات است.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: طی روزهای اخیر یک تن موادمخدر که به صورت یک گرم یک گرم بسته بندی شده بود در تهران کشف شد. برخی از این موادمخدر از بررسی های ما در فضای مجازی کشف شد.

او افزود: 500 صفحه مجازی مورد رصد قرار گرفتند که منجر به دستگیری 25 نفر از فروشندگان موادمخدر در فضای مجازی شد و از این افراد 25 کیلوگرم موادمخدر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد:  یکی از نگرانی های اصلی ما در فضای مجازی همین امر است و خانواده ها باید نسبت به این امر هوشیار باشند تا فرزندان آن ها گرفتار موادمخدر نشوند. 

سردار رحیمی ادامه داد: متاسفانه حضور مجرمین در فضای مجازی افسارگسیخته شده است. امروزه مجرمین بعضا از سایت هایی استفاده می کنند که در داخل کشور  فعالیت می کند و مجوز رسمی دارند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: دستگاه های زیربط از افرادی که از بستر آن ها استفاده می کنند باید تعهد گیرند. امروز ما از سایت هایی همچون دیوار و شیپور گلایه داریم و باید با سخت گیری اعلام کنند که فعالیت های مجرمانه ممنوع است و با آن ها برخورد کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: متاسفانه این تخلفات صرفا محدود به موادمخدر نیست و شاهد هستیم حتی پای اسلحه به این فضاها باز شده است و بعضا موارد غیراخلاقی نیز در آن ها دیده می شود. متاسفانه برخی از متصدیان کاملا در این زمینه بی خیال هستند و اقدامی انجام نمی دهند.

سردار رحیمی در پایان با اشاره به یک پرونده دیگر گفت: در یک پرونده دیگر از یک صفحه مجازی 10 کیلوگرم موادمخدر آماده فروش کشف شد و 4 نفر از متولیان آن نیز دستگیر شدند. این موادمخدر گل بوده است و در بسته های کوچک آماده پخش کردن بود.

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز