زارعی به سمت «رئیس مرکز آموزش عالی اقلید» منصوب شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۹۸۵۹۴
زارعی به سمت «رئیس مرکز آموزش عالی اقلید» منصوب شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر مهدی زارعی را به سمت رئیس مرکز آموزش عالی اقلید منصوب کرد.

به گزارش برنا؛ در این حکم انتصاب خطاب به دکتر زارعی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت رئیس مرکز آموزش عالی اقلید منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های ارائه‌شده به مجلس محترم شورای اسلامی به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان، خیرین و صاحب‌نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.

دکترمهدی زارعی متولد 1356 در شهرستان اقلید، دانش آموخته دکتری گرایش بیولوژی خاک از دانشگاه تهران و دانشیار بخش علوم و مهندسی خاک دانشگاه شیراز می‌باشد.

وی چاپ 105 مقاله انگلیسی و فارسی در نشریات معتبر خارجی و داخلی، چاپ 4 فصل کتاب در انتشارات معتبر خارجی و 2 کتاب ترجمه و 1 مورد تالیف، 130 مقاله و خلاصه مقاله را در کارنامه علمی خود دارد.

دکتر زارعی تاکنون استاد راهنمای بیش از 20 نفر و استاد مشاور بیش از 90 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های شیراز، تهران، یاسوج، زنجان، اصفهان و تبریز را نیز برعهده داشته است.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز (1393-1391)، راه اندازی گرایش بیولوژی و بیوتکنولوژی خاک و راه‌اندازی آزمایشگاه مرتبط با این گرایش در دانشگاه شیراز (1399-1387) و عضویت دایمی در انجمن علوم خاک ایران اشاره کرد.

وزیر علوم، همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر محمدتقی حیدری، رئیس سابق مرکز آموزش عالی اقلید در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز