برنا از راهزنی های شهر تهران گزارش می دهد؛

هجوم شرور سابقه دار به منزل زن بی سرپرست

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۹:۵۸
کد خبر: ۱۱۰۹۲۹۹
هجوم شرور سابقه دار به منزل زن بی سرپرست
شرور سابقه داری که با تهدید زنان بی سرپرست آن ها را مجبور به تخلیه خانه هایشان می کرد، توسط پلیس پایتخت دستگیر شد.

به گزارش برنا؛ تهدید، تهدید و باز هم تهدید. شاید این بزرگ ترین کابوس یک انسان تنها در این روزها باشد که در میانه یک اجتماع 10 میلیون نفری نمی داند چگونه از پس این کابوس وحشتناک برآید. کابوسی که در روزهای اخیر زندگی را بر یکی از زنان شهر تهران تیره و تار کرده تا بالاخره عامل آن توسط پلیس امنیت تهران بزرگ به دام افتاد.

تهدید زن تنها برای تصاحب خانه

سرهنگ سعید راستی، رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: مردی که در روزهای اخیر اقدام به تهدید یک زن تنها کرده بود تا خانه خود را تخلیه کند در عملیات پلیس امنیت پایتخت دستگیر شد.

او افزود: این شخص سابقه دار است و در گذشته اقدام به فروش مواد روان گردان نیز کرده است و بارها به درب منزل یک خانم مراجعه کرده و او را تهدید می کرد تا او و فرزندانش را بی خانمان کند. این فرد قصد داشت تا با برنامه ریزی این ملک را از دستان صاحب آن که یک خانم تنها بود خارج کند.

نصب بنر بر روی دیوار خانه قربانی

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از انتشار یکی از فیلم های این فرد در حین تهدید این خانم در مدت زمان کم تر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد. این فرد بارها حجم زیادی زباله و خاک در مقابل منزل این خانم تخلیه کرده بود تا او را تحت فشار قرار دهد.

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: این فرد یک بنر نیز بر روی دیوار منزل این خانم نیز آویزان کرده بود و با آبروی این زن نیز بازی کرد.  به شکل های مختلف ایشان را تهدید می کرد. این متهم در همان محله ساکن بود و قصد داشت تا این ملک را نیز تصاحب کند.

سرهنگ راستی با اشاره به سوابق این متهم گفت: این فرد در گذشته به عنوان شرخر و فروشنده موادمخدر نیز دستگیر شده است و در بازرسی از منزل او یک کیلو و پانصد گرم نیز موادمخدر  کشف شد. این فرد این موادمخدر را در منزل خود جاسازی کرده بود و در آن محله به انجام کارهای قلدرمابانه معروف بود.

متهم 23 ساله است

متهم این پرونده که از یکی از شهرستان های غربی به تهران آمده بود اذعان کرد: من مجرد هستم و پدرم نیز فوت کرده است و به شدت از کار خود پشیمان هستم. من 23 سال سن دارم و سربازی نیز نرفته ام و از روی خام بودن و جوانی این کار را انجام دادم.

انتخاب سوژه ها از میان زنان بی سرپرست

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با تشریح این پرونده جنبه های دیگری از اقدام مجرمانه این متهم را بازگو کرد و گفت: این فرد سوژه های خود را از میان زنان تنها در تهران انتخاب می کند که معمولا به علت نداشتن سرپرست در وضعیت بدی گرفتار شده اند و حتی فیلم او نیز موجود است که  با عربده کشی فریاد می زنم که اخطار می دهم خانه را تخلیه کنید و این اقدام را چندین بار تکرار کرده است.

سرهنگ راستی در پایان افزود: او حتی قسمتی از این منزل آخر را نیز تخریب کرده است. هفته قبل از این اتفاق این فرد به علت فروختن ماده مخدر گل دستگیر شده بود. 

جا به جا شدن مرزهای شرارت

دیدن تصاویر خشن زد و خوردهای شدید و عربده کشی در این روزها به نظر می رسد دیگر عادی شده است و هر روز باید با دیدن یکی از این تصاویر صبح خود را آغاز کنیم. تصاویری که هر روز خشن تر می شود و باید در ورای بررسی اجتماعی علل این حجم از خشونت به فکر ساز و کاری برای مقابله با آن بود زیرا هر اتفاق این چنینی زندگی چندین خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد و چه تعداد کودکانی که به واسطه این خشونت ها به این چرخه راه پیدا می کنند.

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز