فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در تهران مطرح کرد :

لزوم توجه به زیرساخت‌های بهداشت و درمان در تهران

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۱۲۲۴۳
لزوم توجه به زیرساخت‌های بهداشت و درمان در تهران
علیرضا زالی گفت: در سال‌های اخیر در شهر تهران با چالش جدی در زمینه پوشش بهداشتی و درمانی از لحاظ ساختاری مواجه بودیم . اما با اقدامات مناسب بسیج امروز در تهران اتفاق مناسب در زمینه زیرساخت‌های بهداشتی افتاده است و این ثبات می‌تواند بسیاری از خلع ها را برطرف کند.

به گزارش برنا؛ علیرضا زالی، فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در تهران در زرمایش بزرگ طرح شهید قاسم سلیمانی که صبح امروز 10دی برگزار شد گفت: با جذب نیروی های بسیجی ما توفیق داشتیم تا موفقیت چشم گیری در زمینه مهار کرونا داشته باشیم.

او افزود: کاهش آمار مرگ و میر در استان و شهرستان‌های تهران با اجرای طرح شهید سلیمانی محقق شد. با استمرار این طرح شاهد رسیدن به رکوردهای متفاوت خواهیم بود.

زالی ادامه داد: در راهبرد طرح اصلی شهید سلیمانی تمامی نیروهای درمانی در زمینه پیشگیری فعال هستند؛ چون پیشگیری موجب کاهش مرگ و میر و مراجعه به مراکز درمان می شود.

این مقام مسئول گفت: اولین ویژگی این طرح  اتکا بر مردم است، چون هر طرحی که مردم محور بود موفقیت در آن حاصل شده است.

زالی افزود: نکته دوم این است که شاهد شکل گیری کار تیمی، مشارکت جمعی و همدلی مشترک هستیم. هرجا که ظرفیت‌ها به شکل متراکم باشد تاثیرگذاری مناسب بوده است. حضور مردم  و انجام کارهای تیمی با موفقیت حاصل می‌شود.

به گفته او در سال‌های اخیر در شهر تهران با چالش جدی در زمینه پوشش بهداشتی و درمانی از لحاظ ساختاری مواجه بودیم . اما با اقدامات بسیج امروز در تهران اتفاق مناسب در زمینه زیرساخت‌های بهداشتی افتاده است و این ثبات می‌تواند بسیاری از خلع ها را برطرف کند.

فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در تهران گفت: امروز 40 روز از برگزاری طرح شهید سلیمانی می گذرد. امروز از این طرح پوششی در سایر مناطق بر اساس جغرافیای آلودگی ویروس کرونا از تمامی ظرفیت ها استفاده می شود.

زالی افزود: مدت ها بود که شهروندان ارق محله محوری را از دست داده است. با اجرای طرح محله محوری شهید سلیمانی افتخار محله ای باید در سایه مودت انسانی بازگردد.

//انتهای پیام:5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز