رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب:

دو خرابی اتوبوس در دو نقطه از شهر در اوج ترافیک صبحگاهی

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۸:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۴۲۰۳
دو خرابی اتوبوس در دو نقطه از شهر در اوج ترافیک صبحگاهی
سرهنگ مجید رنجبر از خرابی دو یکدستگاه اتوبوس در دو نقطه از پایتخت و هر لحظه احتمال بروز خطر وتصادف در این دو محل خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب ضمن بیان این مطلب گفت: خرابی اولین اتوبوس در ساعت 06:25صبح امروز  در محدوده جنوب به شمال نواب قبل از پل امام خمینی(ره) ، روی داد که این  نقص فنی  اتوبوس و توقف آن در لاین اول این اتوبان ،  باعث کندی حرکت و ایجاد ترافیک در این محدوده شد.

سرهنگ رنجبر ادامه داد :خرابی اتوبوس دوم در ساعت 07:20 صبح امروز در مسیر آزاد راه به شرق بعد از پل ستاری روی داد که این خرابی نیز با توجه به توقف در مسیر خطرناک باعث ایجاد خطر و تغیر مسیر ناگهانی دیگر خودروها شده بود که لحظه به لحظه امکان بروز حادثه در این محدوده می رفت .

او افزود: به همین خاطر و  بلافاصله عوامل راهور در هر دو محل خرابی حضور یافتند  و با هماهنگی های بعمل آمده و آمدن جرثقیل سنگین و انجام اقدامات اولیه این اتوبوس ها را  به محل ایمن  منتقل نمودند   .

رییس مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند  پلیس راهور فاتب از رانندگان حمل و نقل عمومی خواست به علت اهمیت کار آنها  ، حتما قبل از حرکت و روشن کردن خودرو نسبت به برطرف کردن معایب خودروی خود و حتی خودروهای سازمانی  و اتوبوس ها اقدام نمایند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز