حرکت یک کیلومتری چرخ در رفته در بزرگراه آزادگان

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۱۷۲۱۵۰
حرکت یک کیلومتری  چرخ در رفته در بزرگراه آزادگان
سرهنگ محمد باقرپور از جدا شدن چرخ عقب یک دستگاه وانت و حرکت یک کیلومتری آن در بزرگراه آزادگان خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ‌محمد باقر پور ضمن اعلام این خبر گفت : در ساعت ۷ صبح امروز  و در مسیر غرب به شرق آزادگان پل کن یک دستگاه وانت به علت در رفتن و جدا شدن چرخ عقب وسیله ، در لاین کندرو متوقف می گردد .

وی گفت : راننده این وانت هر چقدر بدنبال چرخ جدا شده در اطراف بزرگراه و در مسیر می گردد موفق به یافتن این چرخ در رفته نمی شود .

باقرپور ادامه داد : ماجرا از این قرار بود که این چرخ پس از جدا شدن از وانت به راه خود ادامه داده بود و در حال حرکت در طول بزرگراه آزادگان بود .

وی ادامه داد : با حرکت این چرخ در مسیر بزرگراه خودروهایی که در این مسیر در حال تردد بودند از حرکت بازایستاده و ترافیکی مقطعی در این مسیر ایجاد شده بود.

باقر پور ادامه داد: خوشبختانه  خودروی گشتی اینجانب در این  مسیر در حال تردد بوده و مشاهده کردیم که چرخ در رفته مشغول حرکت در طول بزرگراه می باشد که بلافاصله این چرخ را مهار و متوقف کرده و مسیر را برای دیگر خودروها باز و ترافیک برطرف شد .

وی افزود : با انتقال چرخ به صندوق عقب خودرو و بردن آن پیش وانت ، راننده آن ابتدا تعجب و سپس خوشحال شد و با درست شدن وانت پس از دقایقی راننده به همراه خانواده خود به مسیرشان ادامه دادند .

وی از رانندگان خواست ، قبل از حرکت حتما نسبت به بازدیدهای چرخ اقدام نمایند و هیچ گاه با خودروی دارای نقص فنی اقدام به تردد در معابر نکنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز