معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین:

نیمی از افراد تحت حمایت زنان سرپرست خانوار هستند

۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۰:۵۲:۴۹
کد خبر: ۱۱۸۹۷۵۹
نیمی از افراد تحت حمایت زنان سرپرست خانوار هستند
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: ۵۵ درصد از افراد تحت حمایت این نهاد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

به گزارش برنا؛ محمد صیادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) نیمی از افراد تحت حمایت زنان سرپرست خانوار هستنداستان قزوین گفت: ۵۵ درصد از افراد تحت حمایت را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند که ۳۷ درصد آنان به دلیل فوت سرپرست، ۲۱ درصد به دلیل ازکارافتادگی، ۱۰ درصد به دلیل مطلقه بودن و یک درصد هم خانواده زندانیان هستند.

صیادی افزود: تعداد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین، اعم از مددجویان کمک معیشت بگیر و مددجویان تبصره ۱۴، از ۳۰ هزار و ۸۰۶ خانوار در سال ۹۸ به ۳۲ هزار و ۳۲ خانوار در سال ۱۳۹۹ رسید که به لحاظ تعداد خانوار حدود چهار درصد و به لحاظ جمعیت ۵،۶ درصد رشد داشته است.

او اضافه کرد: بررسی آمار مددجویان نشان می‌دهد که از مجموع مددجویان تحت حمایت ۱۶ هزار و ۹۰۵ خانوار زن سرپرست خانوار در سال ۱۳۹۹ به ۱۷ هزار و ۵۷۷ خانوار افزایش یافته که رشد چهار درصدی داشته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: در حال حاضر نسبت جمعیت مددجویان تحت حمایت این نهاد به جمعیت کل استان چهار و ۹ دهم درصد و نسبت خانوار مددجویی تحت حمایت به کل خانوار استان ۸.۱ درصد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز